Octavia_II
Actief lid
Ik dacht dat de airbag moest afgaan voordat de deuren los gingen.
Boven een bepaalde snelheid = airbags poef = deuren van het slot af (niet open!!)
Charlie
Ik dacht dat de airbag moest afgaan voordat de deuren los gingen.
Boven een bepaalde snelheid = airbags poef = deuren van het slot af (niet open!!)
Charlie
Ik kom uit principe niet in Amsterdam.:biggthumpdown:
Dat is te voorkomen hoor (ik doe het met m'n kids altijd als ik ze heel even in de auto moet laten, kunnen ze er in noodgevallen uit): ipv 1x dien je 2x op het sluiten-knopje op je afstandsbediening te drukken. De auto gaat gewoon op slot, maar de voorportieren zijn nu van binnenuit wèl te openen.Aan de andere kant had ik ook eens een keer uit automatisme de auto op slot gedaan toen ik bij iemand iets ging ophalen en mijn vriendin wel in de auto wilde wachten. Nou die was niet blij want dan krijg je de auto NIET meer open! Ook niet met dat knopje inderdaad.
ipv 1x dien je 2x op het sluiten-knopje op je afstandsbediening te drukken. De auto gaat gewoon op slot, maar de voorportieren zijn nu van binnenuit wèl te openen.
Garppig, dat heb ik vanmorgen geprobeerd: die tankdop is en blijft dan dicht bij mij. Heeft Nomad weer wat te programmeren bij mijn autoDe tankdop gaat dan ook open. Gebruik ik met tanken.
ipv 1x dien je 2x op het sluiten-knopje op je afstandsbediening te drukken. De auto gaat gewoon op slot, maar de voorportieren zijn nu van binnenuit wèl te openen.
Koek en ei tussen Mr en Mrs LenK weer terug.