Nou eh... het regent ook wel eens 's nachts, en dan sijpelt het regenwater toch wel lekker tussen de ruit en dat foam-achtige achterkantje van het alu-dekentje, hoor.....Door de alu-laag dringt geen vocht en geen vocht op de voorruit betekent dus ook dat er niks kan aanvriezen.
in de zomer: dezelfde folie reflecteert de zonnestralen
Op zich correct. In mijn praktijk is dit nog nooit een probleem geweest (gebruik zo'n ding inmiddels alweer een jaar of 6). Hoe dat komt? Ik heb geen sluitende verklaring, anders dan dat het dekentje vrij losjes op de ruit ligt. Maar ja, ook onder de ruitenwissers vriest het toch niet echt vast...Nou eh... het regent ook wel eens 's nachts, en dan sijpelt het regenwater toch wel lekker tussen de ruit en dat foam-achtige achterkantje van het alu-dekentje, hoor.....
Dan moet je auto wel schoon zijn als je hem eroverheen trekt!!!Ik krab niet meer. Vorig jaar een degelijke autohoes gekocht. Geschikt voor warme zomer als voor de koude winter. Waterdicht, ademend en wat nog allemaal. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Zeker omdat die altijd buiten staat. En zo blijft 'ie langer proper, nog een voordeel.
Ik kan het iedereen aanraden. Het is ongeveer op maat dus het kost maar een halve minuut om hem erover te leggen. En als je toch nog in de auto moet zijn: er zijn ritssluitingen voor de koffer en de bestuurderskant.
De dakrails van de combi bieden hier wel een voordeel...Dan moet je auto wel schoon zijnals je hem eroverheen trekt!