S2 Combi 2011

wimv

Actief lid
@Kees2: welkom op het forum. En je weet het: iedereen wil zien wat je gekocht hebt, dus foto's !!!
Wim

Captain Hook

Forumguru
Da's ook opvallend, dat er nu al gebruikte S2's op de markt zijn...

Zeker weten dat er geen luchtje aan zat? (schade auto o.i.d.)

vincefra

Actief lid
Da's ook opvallend, dat er nu al gebruikte S2's op de markt zijn...

Zeker weten dat er geen luchtje aan zat? (schade auto o.i.d.)

Waarom niet ... inloopwagens, korte huur en veel kilometers, demo wagen garage, ... maar ja best eens nagaan of er geen andere reden achter zit ...

kwaazaar

Actief lid
"mijn vrouw perse de chromen raamlijsten wilde"
Klinkt bekend :) Da's de reden dat ik voor de Ambition ben gegaan.
(voor de paraplu hoef je dat sinds MY11 ook niet meer te doen :()

vincefra

Actief lid
El grappig dat een accessoire van enkele 30 ~ 40 € steeds weer terug komt dat het toch zo'n gemis is ...

kwaazaar

Actief lid
Ik begrijp niet goed dat die plu weg moet. Tuurlijk stelt het weinig voor, maar was wel leuk detail, waar meteen over gesproken wordt. En zoveel bespaart Skoda er niet mee, lijkt me.

Vraag me wel af: zit er nog wel een loze ruimte? Maw: kan ik straks mn eigen plu er kwijt?

vincefra

Actief lid
wel dat is een juistere benadering.
Eigenlijk is de voorziene ruimte van belang, want dat is en blijft praktisch. Niets wijst er op dat de ruimte er niet meer is ...

Over paraplu, denk eerder dat het gaat omwille van verwachtingen ...
- ik wil ne blauwe, of ne groene, of één met ruitjesmotief, ...
- hij is te zwaar / te licht / ...
- hij is niet sterk genoeg, ...
- ...

Nu worden die pietlullige gesprekken vermeden ... koop er zelf één (van skoda of van een echt paraplu merk). Overigens kunnen alle (kleine) paraplu's in die ruimte geschoven worden ...

(en voor de bedrijfswagens - nu kunnen ze een reclameke op paraplu zetten ... )

RogerS

Forumguru
Ik dacht dat ze er in het begin nog reclame voor de plu gemaakt hadden. Jammer dat hij niet meer standaard wordt geleverd maar 45 euro ga ik er zeker niet voor betalen!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat de auto die ik in juni heb besteld (superb combi) in week 38 wordt gemaakt. Krijg ik dan automatisch een 2011 model of maken ze gewoon nog 2010 modellen?

vincefra

Actief lid
@ fdeleeuwe - is allemaal model 2011 n-wat nu nog geleverd wordt

@ RogerS - een wag van 30000 maar een paraplu van 45 € is te veel ... ga dan naar je bank en vraagt een promo paraplutje ... dat past ook ...

Dank je!

Nu heb ik wel een issue. Ik wil 100% zeker NIET de zwarte raamlijsten maar chromen. Ik vind dat zwart foeilelijk. Morgen eens bellen met de dealer (S-Point)

Zou dat nog kunnen?

vincefra

Actief lid
Dat is afhankelijk van uitvoering ... Dacht dat sc2. Begint vanaf 28000 ... Heb zelf een besteld van 37000 + btw ...

Hans 2.0 TDI

Nieuw lid
Ik heb afgelopen vrijdag m'n nieuwe Superb 2.0 TDI Comfort Businessline in ontvangst genomen en dit is een type 2011. Wijzigingen ten opzichte van de folder (Januari 2010):

Geen chromen raamlijsten maar zwarte
Zilverkleurige strip op dashboard en deuren ipv zwarte
Wel een brillenhouder in het plafond (zou er niet in zitten)

Ik vind bovenstaande allemaal prima maar er zijn dus inderdaad wijzigingen doorgevoerd die ik op voorhand ook niet wist. Overigens is mijn auto in week 25 gebouwd (volgens de dealer).

Bovenaan Onderaan