cloink
Actief lid
Ik ben dit weekend gaan testrijden met een S2 full-option en dus zat er ook het zgn. "soundsystem" (10LS) op...
Ik rij momenteel in een Alfa met een Bose-systeem (af-fabriek), dat op zich al niet zo héél speciaal is en ik moet helaas concluderen dat dat van de S2 toch écht nog een pak minder en dus ondermaats is. De speakers geven er bij boven-gemiddelde bass al héél snel de brui aan (gekraak en vervormde sound).
Hebben er hier mensen al wat meer ervaring met dit systeem? Misschien was dat van de demo-wagen (het was een "persauto") stuk? Niet dat me dit zal weerhouden om een S2 te kopen, maar audio vind ik altijd redelijk belangrijk in een wagen (en het is een lease, dus kan ik niet zelf gaan ombouwen) en ik had echt wat meer verwacht van het "soundsystem".![nietblij.gif :( :(](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nietblij.gif)
Ik rij momenteel in een Alfa met een Bose-systeem (af-fabriek), dat op zich al niet zo héél speciaal is en ik moet helaas concluderen dat dat van de S2 toch écht nog een pak minder en dus ondermaats is. De speakers geven er bij boven-gemiddelde bass al héél snel de brui aan (gekraak en vervormde sound).
Hebben er hier mensen al wat meer ervaring met dit systeem? Misschien was dat van de demo-wagen (het was een "persauto") stuk? Niet dat me dit zal weerhouden om een S2 te kopen, maar audio vind ik altijd redelijk belangrijk in een wagen (en het is een lease, dus kan ik niet zelf gaan ombouwen) en ik had echt wat meer verwacht van het "soundsystem".
![nietblij.gif :( :(](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nietblij.gif)