Maar LED binnenverlichting standaard ?
Hahahaha, stiekem al meerdere keren op de sleutel gedrukt om de "dynamische achterknippers te laten sliden"Ontzettend leuk om te lezen over jouw enthousiasme! Kan me dat helemaal voorstellen. De komende dagen sta je zeker opvallend vaak voor je raam trots naar buiten te turen. Veel plezier ermee!
Nee, dit is onderdeel van de First Edition uitvoering;
Led interieur pakket: witte verlichting in dashboard, portieren, middenconsole en voetenruimte.
Volgens mij is plafondverlichting wel standaard led maar dit pakket geeft extra stripjes en lampjes door de hele auto. Geeft een chique en luxe sfeer al zeg ik het zelf
Ik had dat led interieur pakket ook op mijn laatste Superb ook maar dit zijn meer verlichtingspunten dan in de Superb. Bij de Superb had ik daarintegen weer keuze uit drie kleuren hier is het alleen wit.
Tis niet overal hetzelfde hoor .....Of zit ze rechts voorin achter het make up spiegeltje
Kloot ja is een optie.
Overigens snapt de dealer ook goed dat wachten lang duurt. Dit filmpje kregen we gisteren als "Sneak Preview" opgestuurd.
Top gedaan Heron auto!
https://www.persoonlijkvooru.nl/0IZJK9G8RJn9
Klopt!Is de auto afgeleverd in Koog ad Zaan?
Wie weet zie ik hem dan binnenkort weleens rondrijden in de Zaanstreek!
Veel plezier er mee!
Lollll, dan heb ik hem waarschijnlijk enkele weken terug in de showroom zien staan toen ik zat te wachten tot me caddy weer nagekeken wasKlopt!
Bijna.... Dat is een Ambition in Quartz Grey.Lollll, dan heb ik hem waarschijnlijk enkele weken terug in de showroom zien staan toen ik zat te wachten tot me caddy weer nagekeken was