Schade! geen naam natuurlijk!

Jasper02

Banned
Ja dat klinkt redelijk. Heb de auto net 3 weken dus wil hem wel weer strak hebben. Ze kunnen met spuiten hopelijk de uitwaai truc gebruiken.

Jasper02

Banned
Ik werk trouwens hard voor me centen zodat ik een wagen van 45 mile prive kan rijden. Buiten dat blijft het feit dat het geld kost wat een ander veroorzaakt, het gaat me in die kwestie ook niet alleen om het geld. Maar verder, elke euro is in deze tijd kostbaar, of ik nou in me sc2 dsg elegance bussines line rij of in de simpelste uitvoering van een citigo, beiden gevallen zijn zuur. Hoop dat het rond de 3 a 400 ligt.. Kan ik nog.mee leven.

En trouwens.. Heb een x met mijn s3 iemand zijn bumper eraf gereden.. Van een twingo. Ding bleek daarna nog.meer te hebben opgelopen door mijn tik, ik ben blij dat ik netjes een briefje heb achter gelaten en degene van wie de auto was ook.. Het kost mij een paar euro premie maar de mevrouw kreeg een nog aardig bedrag terug.

Ik ga de luchtbrdjes weer plakken... Denk ook dat het een trekhaak is geweest.

Maar voor die waarborgding moet er dus wel een aangifte plaatsvinden?

Tones

Actief lid
Maar voor die waarborgding moet er dus wel een aangifte plaatsvinden?

Uhhh dat weet ik niet, je zou even het aanvraag formulier in kunnen duiken op de site en dan kom je het vanzelf wel tegen of ze het willen hebben. Het zou mij niets verbazen als men er om gaat vragen. Vandaar ik er alvast op wijs om het veiligheidshalve niet als vandalisme op te laten nemen. Dan wordt je claim zeker afgewezen ;)

Chatslet

Forumguru
Hier een ervaringsdeskundige betreffende het waarborgfonds. Je hebt sowieso een eigen risico van 250 euro. Om je claim te laten goedkeuren moet je aantonen dat de dader onbekend is. Er moet dus een getuige die ook nog eens geen familie is en niet op het zelfde adres woont bevestigen dat hij jou de auto zonder schade hebt zien parkeren en dat er daarna wel schade was. Ook moet je aantoonbaar moeite hebben gemaakt de dader te achter halen. Vaak is een politie aangifte niet genoeg maar moet je op eigen initiatief een buurt onderzoek hebben gedaan en dit ook kunnen aantonen. Kost de reparatie dus 400 euro dan kun je alsnog 250 euro dokken en spaar je hoogstens 150 euro uit maar heb je er verschrikkelijk veel tijd in gestoken. Zelfs dan is er nog de kans dat je claim alsnog wordt afgewezen.
Ik heb het er destijds dus bij laten zitten omdat de wagen toch ingeruild zou worden voor de Fabia.

Jasper02

Banned
Zo, dagje verder en weer wat wijzer, er is een getuigen opgedoken en ik heb een kenteken! Inmiddels ook een foto en het blijkt iemand te zijn van de organisatie van waar ik sta. Deze persoon ontkent echter maar ik denk dat ik icm met de getuigen en een uitleg van wat hij doet met zijn auto een aardig punt heb. Hij rijd de lege huisjes langs die later de dag bewoond zullen worden, afgelopen dinsdag of woensdag kwamen er nieuwe bewoners tegenover mij... Daar is deze man dus geweest mijn zijn trekhaak.. Volgens de getuigen is hij achteruit gereden vanaf die parkeerplaats en heeft daar mijn wagen geraakt.. Glashard hard onrkennen maar ik zal nog even voor de extra info de trekhaak hoogte meten.

Word vervolgd!

Tachi

Actief lid
Is er nou één getuige (zonder n) of zijn er meerdere getuigen (met n). Als er meerdere zijn, dan sta je sowieso heel sterk. En anders aangifte samen met je getuige(n).

gewoon even de auto van hem met trekhaak in het deukje rijden
als het goed is past het precies en is ontkennen niet meer zo makkelijk :rolleyes:

succes.

EdK

Forumguru
Hem gewoon even confronteren dat als hij blijft ontkennen dat je aangifte doet bij de politie en dat wegrijden na ongeluk onder misdrijf valt !
Of dat hij het zich opeens toch weer herinnert ?

Jasper02

Banned
Ik heb hem gevraagd langs te komen maar dat weigerd hij.. Heb hem verteld dat als die maandag niet komt ik heel vervelend ga worden... Maargoed, ik heb 1 getuige(n) die kenteken heeft genoteerd en later nog een foto van de auto heeft gemaakt nadat die hem gezien heeft. Ik hoop dat de verzekering het voldoende vind en anders maar niet. Heb ik me best weer gedaan in ieder geval.

Jasper02

Banned
@ skoody doo
Ja. Maar die zegt dat die man zegt dat die mij niet heeft geraakt.. Maar ik vermoed dat ze dit besproken hebben.. Organisatie doet erg vreemd en maakt mij uit voor zwetser... Daar heeft die dan een verkeerde indruk achter gelaten bij mij.. Het motiveerd mij extra hhha

Constant

Erelid
Zonder aangifte is er 100% zekerheid dat de verzekering niets uitkeert. Te lang wachten met aangifte is een benadeling van de verzekering, dat kan tegen je werken, staat altijd verkeerd als je niet binnen een dag aangifte doet.

Verder ronduit dieptriest om zonder enige aanwijzing eerst kindertjes de schuld te geven, vreemd gedrag waar ik me in kindertijd altijd vreselijk aan geërgerd heb. Wat denk je dat valselijke beschuldigingen voor invloed hebben op kinderen? Ga je schamen, je schade is geen vrijbrief voor wangedrag. Excuses gemaakt naar ouders en kinderen?

Jasper02

Banned
Ik neem aan dat die kinderen en of ouders afkomstig uit engeland niet meelezen hier. Ik heb geen van deze kinderen en of ouders benaderd en ze al helemaal niet beschuldigd. Zie dan ook geen reden tot excuses... Maar dat is mijn kijk erop.. Die van jou is blijkbaar anders.Mijn hekel gaat dan ook deels uit naar mensen die zo een tekst plaatsen.. Zeker veel schade gemaakt bij anderen? En iets te vaak de schuld gekregenvn de dingen die je niet hebt gedaan.. Daar leer je dan van! Ik heb goed contact met de verzekeringsmaatschapij en van hun hoef ik geen aangifte te doen, het is overigens eigen terrein dus ligt het wat anders.Feit blijft dat iemand schade maakt die het niet meld, ik vind dan iedereen verdacht.. Echter krijg je uitsluitingen waarmee je dus wat verdachte personen kan schrappen en bepaalde oorzaken duidelijk worden. Het werd me hier wel duidelijk dat het om een trekhaak gaat.. En met het verhaal en foto van de getuige blijft er nog weinig optie over. Ik beschuldig ook degene niet die in de auto zat of van wie de auto is.. Hard bewijs is er niet... Dat mag de verzekering gaan regelen met de door mij aangevoerde bewijzen.. Maar kom op.. Hoeveel onschuldigen zitten er niet vast? Wanneer ik als response krijg dat degene wederom zegt dat hij het niet gedaan heeft.. Ga ik verder veen stappen ondernemen.. Maar misschien geeft de persoon wel toe als de verzekering het hem vraagt, hoeft die geen schaamte te hebben in mjjn gezicht.Iedereen is bij nij onschuldig totdat ik het keiharde bewijs he en het met me eigen ogen heb waargenomen.. Geen bewijs? Dan betaal ik zelf.Misschien een tip.. Niet goed lezen? Niet reageren.Groetjes van deze 23 jarige.. Schrooier?

Cordoba

Forumguru
.... Het ziet ernaar uit dat de kinderen van 1 van de vele engelsen hier een reacket uit de handen heeft laten glippen rn zo in mijn bumpet is gekomen.. Allen ontkennen helaas....
.....
Ik ga nu wat luchtbedjes leegprikken en racketjes door 2en breken.. Ik hoor graag van jullie.

Goed idee Jasper, misschien je eigen tekst even teruglezen? Hoe kunnen 'allen' ontkennen als je ze niet beschuldigd hebt? :shocked:

Zelfs in het geval je het alleen maar beleefd gevraagd/gecheckt hebt, misschien niet verkeerd om deze mensen toch even te informeren over de stand van zaken. Misschien heb je geluk en levert het nog een extra getuige op. Ik begrijp dat je aan de kinderen met tennisrackets als veroorzaker hebt gedacht, maar zeker jouw openingspost in dit topic suggereert op zijn minst dat het niet alleen bij denken is gebleven....

motomarz

Senior Member
Als je een goede verdenking hebt tegen die kerel, en de kwa afmetingen komt het ook overeen
(rekening houdend met een beetje hoogteverschil door rem-/optrekbeweging van de auto.)
dan meteen aangifte doen, met de getuige er bij.
Verzekering gaat de zaak echt afwijzen als je dat niet gedaan hebt.

Skoody Boo

Actief lid
misschien niet verkeerd om deze mensen toch even te informeren over de stand van zaken.

:lol: OF er valt niets te informeren OF dit impliceert dat je oproept tot beschuldiging waar evenmin bewijs voor is.

Volgens mij weten wij niet wat Jasper02 tegen wie nou wel en niet op die camping gezegd heeft. Dat hij hier typet racketjes te breken en luchtbedjes door te prikken - niet het strakste deel van dit topic, o.k. - is de eerste frustratie die nou eenmaal veroorzaakt wordt doordat er geen briefje bij de schade te vinden is. Even op een forum afreageren kan heel goed een uitlaatklep zijn waardoor je in de situ zelf juist meer beheersing weet op te brengen. Kortom, hier weer een hoop commentaar op een forumlid, maar wel weer op basis wat men er zelf allemaal bij invult.

Bovenaan Onderaan