Schade! geen naam natuurlijk!

Jasper02

Banned
Er is natuurlijk vanuit de leiding een rondvraag geweest hier waar niks uitkwam. Als daar niks uitkomt betekent dat niet dat ze ook niks gedaan hebben. Ik verdacht eerst de kinderen maar heb geen enkele beschuldiging jegens de kids zelf gedaan. Vermoedens zijn er altijd en die moeten uitgesloten worden.

Jasper02

Banned
@ tachi

Dat was natuurlijk een geintje voor hier.. Tegen jullie. Je denkt toch niet werkelijk dat ik zo triest ben?

Fabia

† In Memoriam
Net nog een VW busje dat probeerde file te parkeren maar het duidelijk niet kon. En zo zijn trekhaak in de nummerplaat van de auto van de buren plantte en daarna maar snel weg reed. Je zag de auto van de buren duidelijk bewegen door de trekhaak. En dan niet ff netjes uitstappen en kijken wat je gedaan hebt maar gelijk snel weg rijden.

Kensel

Forumguru
Fijn zo'n gebeurtenis op vakantie.. NOT!!!
Maar gelukkig heb je een getuige, een kenteken en is e.e.a. op foto vastgelegd..
In ieder geval succes met de afhandeling en probeer toch nog een beetje van je vakantie te genieten!

Offtopic: Respect dat je nu al een SC2 rijdt! Ben zelf ook 23, maar ik rij het kleinere broertje OII (weliswaar geen facelift, maar goed)..

EdK

Forumguru
Net nog een VW busje dat probeerde file te parkeren maar het duidelijk niet kon. En zo zijn trekhaak in de nummerplaat van de auto van de buren plantte en daarna maar snel weg reed.

Maar uiteraard heb jij het kenteken op kunnen schrijven en aan je buren overhandigd !!?

Fabia

† In Memoriam
Helaas niet, maar gelukkig viel de schade mee. De kentekenplaat is aan de onderkant een klein beetje verbogen.

Jasper02

Banned
Fijn zo'n gebeurtenis op vakantie.. NOT!!!
Maar gelukkig heb je een getuige, een kenteken en is e.e.a. op foto vastgelegd..
In ieder geval succes met de afhandeling en probeer toch nog een beetje van je vakantie te genieten!

Offtopic: Respect dat je nu al een SC2 rijdt! Ben zelf ook 23, maar ik rij het kleinere broertje OII (weliswaar geen facelift, maar goed)..

Maar ik heb een deuk en jij vast niet :tongue: het maakt niet uit wat je rijd.. Als je er maar trots op bent.

Tachi

Actief lid
@Jasper02

Ik moest wel lachen dat je dat daarna zei. Ik zie het al voor me: Eerst tierend luchtbedden kapot prikken en later met hangende pootjes terug bij de kids luchtbedden plakken :)

Jasper02

Banned
Inmiddels bij een schade bedrijf geweest, 500 tot 650 euro schade. Verzekering kan me nog niet zeggen of het gaat lukken de schade te verhalen indankt een getuigen verklaring. De premie zal 1500 euro extra zijn aankomende 5 jaar.. Dus denk dat ik het bij het niet lukken van het verhalen ik het maar uit eigen zak moet betalen..

The bone collector

Senior Member
Hmm, lijkt me wel goed doorgerekend voor dergelijke schade, of zit er spuitwerk bij? Heb je geen omnium verzekering (ik weet niet of jullie dat in Nederland ook zo noemen), natuurlijk heb je daar ook een franchise. In ieder geval spijtig natuurlijk....

Jasper02

Banned
Ja.hele bumper word gespoten. Er zit een klein scheurtje in.. Dis word gesmolten.. Komt een nietje in en word gespoten...

s-line

Forumguru
Nou dat is behoorlijk aan de prijs,ik had het voor minder gedaan.
Hopen dat het goed en mooi gedaan word.

Gr.michiel

Jasper02

Banned
Kreeg geen reactie meer van je.. En wil hem snel weer gefixt hebben.

Ik neem hem niet eerder mee dan dat het perfect gemaakt is :-p de eigenaar kent me, dus weet ook dat ik een zeikerd ben. Zal het morgen merken!

Jasper02

Banned
Voor zover ik kan waarnemen ziet het er allemaal weer erg netjes uit. Heb niet altijd even goede ervaringen gehad bij het bedrijf maar dat hebben ze nu weer goedgemaakt. Nu afwachten wat de verzekering doet.

Bovenaan Onderaan