Rosinfield
† In Memoriam
Ach gewoon even met de dealer regelen dat hij de tuning verwijdert. Tenzij hij iemand heeft die juist zo'n auto zoekt.
Ik in ieder geval niet. Bij privé aankoop heb je teveel waardevermindering de eerste 4 jaar. De mensen met een leasewagen v/d zaak hebben gemakkelijk praten, om de zoveel jaar een nieuwe wagen v/d baas, maar als je de aankoop volledig zelf moet bekostigen, is dit toch een hele hap uit het gezinsbudget. Van al m'n collega's hier op het werk zijn er maar weinigen die iedere 4jaar een nieuwe wagen kopen. Misschien dat de levensstandaard in Nederland een stuk hoger ligt dan in België en dat er bij jullie meer wagens worden vervangen na 4 jaar? Of misschien is het kilometergemiddelde een stuk hoger in Nederland?Blijft toch een raar argument, hij is toch niet van mij. 9 van de 10 mensen ruilen hun eigen auto ook na 4 jaar weer in, dus wat is dan het verschil
Kreyne in Hoogland.Heb nog geen dealer gevonden waar deze combinatie als demowagen wordt ingezet....
Wat een onzin. Heb er inmiddels 80.000 km opzitten. Wil je rustig rijden dan staat ie in d7. wil je wat sneller schakelen zet je m in S en als je je rechtervoet wat zwaarder maakt dan gaat tie prima. Kortom hangt er vanaf wat je verwacht en wilt.Laat u niks wijsmaken: met de standaard programmatie van de dsg valt er niet fatsoenlijk te rijden. Vanaf de vierde versnelling draait de motor tussen de 1150 en 1500/mn.'en dat is alles behalve goed. Aan 60 zit hij in 7 . Een goede automaat, zolang je zelf maar schakelt.
Afgaande op de ervaringen van anderen lost TVS blijkbaar met een vingerknip en veel centen dat keurig op.
Wat een onzin. Heb er inmiddels 80.000 km opzitten. Wil je rustig rijden dan staat ie in d7. wil je wat sneller schakelen zet je m in S en als je je rechtervoet wat zwaarder maakt dan gaat tie prima. Kortom hangt er vanaf wat je verwacht en wilt.
Ja, daarin heb je misschien gelijk, maar als ik sommigen zie omgaan met hun wagen, mag ik er niet aan denken wie dan zo'n "jonge" 2dehands in z'n bezit krijgt. Daarom heb ik nieuw gekocht, met de zekerheid dat ik de eerste jaren geen grote kosten zal hebben, buiten regulier onderhoud.@dirkie996 maar als je zo redeneert, waarom koop je dan überhaupt een nieuwe auto, een gebruikte is veel goedkoper, minder afschrijving, oke niet nieuw, maar dat is een nieuwe ook niet meer na een Jaar. ik heb nog nooit een nieuwe auto gekocht, niet omdat ik het niet kan betalen, maar gewoon omdat het een onvoordelige keus is. Stel je koopt een nieuwe en rijdt 10 jaar, of je koopt een 2 jaar oude en rijdt hem 8 jaar, de dikste afschrijving mis je dan iig.
Nou ga ik toch reageren en dat heeft niets te maken met respectloos of off topic of ongezellig doen.Laat u niks wijsmaken: met de standaard programmatie van de dsg valt er niet fatsoenlijk te rijden.