Ga er nu maar vanuit dat het volledige bedrag wat nu BPM heet straks is overgeheveld naar Rekeningrijden en houdersschaps belasting !
Zowel de BPM als de houderschapsbelasting wordt omgezet in rekeningrijden.
Ga er nu maar vanuit dat het volledige bedrag wat nu BPM heet straks is overgeheveld naar Rekeningrijden en houdersschaps belasting !
Ik zou prive nooit een nieuwe auto kopen denk ik. Je schrijft gewoon TE veel af in de eerste jaren. Of je moet bakken geld hebben dan kan het natuurlijk wel. Sprak gisteren iemand met een Mercedes CLS, die had EUR 35.000 !!! afschrijving in het eerste jaar.
:1439:
Dat was in het verleden en nu bij sommige merken misschien nog niet aan te raden: de 1e eigenaar werd/wordt geconfronteerd met de productie/assemblage fouten en in het geval van een nieuw model met de kinderziekten.En verder kies ik er bewust voor om nieuw te kopen. Heb ook geen ellende van de eerste rijder en is alles heerlijk nieuw.
Mercedes taxis zijn tegenwoordig in de minderheid, met een beetje geluk komt er een Skoda taxi voorrijden.van inkel zei:Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi.
Mercedes taxis zijn tegenwoordig in de minderheid, met een beetje geluk komt er een Skoda taxi voorrijden.
Mee eens. De vorm is ietwat apart, maar als je ziet wat er allemaal aan/op en in zit, dan is het wel een superbak. Ook qua prestaties niets te klagen.Een GLK is maar iets lelijks vind ik, vooral voor vrouwen bedoeld die niet kunnen parkeren (auto debuteerde dan ook in Sex and the city)
Inmiddels via het rdw gezien dat hij weer op naam gezet is... dus wie recentelijk een O2 met dergelijke km stand gekocht heeft....
Ik heb van de leasertmaatschappij een prijsopgaaf gehad voor de overname van mijn O2.
het gaat dus om een O2 Elegance 2.0TDI met 140K op de klok. 17" jetsers eronder, maxidot, klein leerpakket en wat kleine extraatjes. Catalogusprijs in 2005 van 31K.
Mag nu overgenomen worden voor 12.000 euro.
Geen slechte deal denk ik. Gezien ik de auto altijd met hand heb gewassen en er geen honden in vervoerd heb. Op Autotrack vragen ze er meer voor.