we zijn terug thuis , wat een avontuur was me dat zeg , zo met het nieuwe wagentje overal naartoe , wel mijn bewondering voor torretje stijgt met de dag , ok het lijkt een klein wagentje maar hij is echt ruimer dan de meeste denken , ik heb geen moment pijn gehad aan rug of zitvlak , ondanks dat we soms meer dan 500 km aan een stuk gereden hebben , het chippen en de veranderingen aan het motortje kwamen echt goed van pas in de bergen en op de autostrade , ik heb letterlijk in het gat gehangen van vele snellere wagen in de bergen , het koppel komt er al heel vroeg in met deze motor dus moet men bijna niet terug schakelen , en een steile helling in 3 de versnelling , no problemo , het verbruik is zo op een 5 a 6 liter uitgekomen , bergen en german autostrasse bijgerekend , gemiddeld deden we 1100 km met een volle tank , (50 liter) , en nu de minpunten , wel die zijn er niet , echt waar , ik heb gewoon genoten van het kleine wagentje , lekker overal parking , lekker zuinig , lekker vlot , en nu ga ik stoppen met stoefen want straks koopt iedereen een torretje
ik zal eens kijken wat ik nog moois van foto's heb en post die later ,
nu heeft ie een goede wasbeurt verdient
groetjes