Schema 1.4 TDI waterdarmen en vacuum

passatboy

Forumguru
Zo het is al enige tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb .
We zijn nu een heel tijdje verder en hebben torretje nog steeds in ons bezit ( de vrouw wil em nooit meer kwijt) :-) , wat is er ondertussen al gebeurt met het wagentje , wel helemaal niks meer , hij loopt gewoon super , hij start altijd dadelijk , ook bij zeer koude temperaturen , verbruik is nog steeds top , we hebben een nieuwe voor ruit laten plaatsen , omdat deze een klein barstje had , dan direct er maar eentje met een mooie donker zonne band in het glas ,
de eerste olie wissel is gedaan en hij heeft overal lekker verse nieuwe filters gekregen ( torretje weer heel blij ).
wel merk ik dat de remmen niet echt naar mijn zin zijn , probleem is dat de vrouw niet van velgen wil weten , en dat ik dan niet echt dikkere schijven kan plaatsen , ben wel aan het rond zien voor een achter as met schijf rem op , maar er is geen haast bij en dan word dat al snel uitgesteld , ook wil ik in de toekomst nog nieuwe zeteltjes er in bouwen ( van een audi a1 sportline , of een ibiza cupra , of een polo gti , dit is allemaal mooi passend te maken , helaas liggen die ook niet zomaar voor het oprapen , dus ook daar ben ik voor aan het zoeken , maar geduld beloond zegt men altijd en vroeg of laat vind ik dat wel ,
natuurlijk word elke ombouw met foto's gedaan .
mooie groetjes aan iedereen

passatboy

Forumguru
en toen sloeg het noodlot toe
vorige maand kreeg de vrouw te horen dat ze een firma wagen krijgt van haar werk .
tja en wat moeten we dan met torretje doen , die staat dan daar zo eenzaam in de garage weg te kwijnen .
korte pijn , we hebben te kennen gemaakt bij vrienden en familie dat de wagen te koop komt te staan , tegen de wil in van mijn vrouw , ma ja een auto houden om em maar te hebben is ook weg gegooid geld ,
de auto zou vrij komen de dag dat de vrouw de nieuwe wagen in ontvangst zou nemen , en raad eens wat er met torretje is gebeurt , die was verkocht binne de dag dat ik bekend maakte dat ie verkocht ging worden , en nog wel aan vrienden van ons , dus eind goed al goed , de vrienden hebben een super torretje gekocht , hij blijft op onderhoud komen dus we zien em nog regelmatig , en de vrouw heeft een nieuwe a180 cdi full option van 2016 gekregen van het werk (dat is ook geen straf)
wat heeft torretje ons gekost op 3 jaar ( aankoop 5000 euro , chippen 400 euro , onderhoud +-500 euro ) , de vrouw heeft er 40000 km met gereden , en het wagentje is verkocht voor 5000 euro met 2 jaar garantie .
eigenlijk hebben we dan wel een zuinig en goedkoop autotje gehad en er is echt niks maar ook echt niks stuk gegaan aan de wagen, dus betrouwbaar voor 100 procent

voor diegene die interesse hebben , de lichtplaat van de fabia in de vorige post word verkocht voor 15 euro , en de velgen met banden in de vorige post worden verkocht voor 250 euro (17 inch)
ook heb ik nog de verdonkerde engelse achterlichten die ik had aangepast , die gaan de deur uit voor 10 euro , wie fotos wilt ?? just ask

turboturbo

Forumguru
Gelukkig bij een goed baasje terecht gekomen :)

Heb je bij de verkoop wel verplicht lidmaatschap van ons mooie forum afgedwongen? ;)

passatboy

Forumguru
ik denk dat de nieuwe eigenaars niet zo forum mensen zijn , als die iets aan de wagen hebben dan komen die gewoon naar mij en worden ze ook goed verder geholpen , ik zal natuurlijk altijd wel een beetje blijven mee lezen kwestie van wat up to date te blijven van de nieuwe ontwikkeling op skoda gebied ,

Bovenaan Onderaan