Zo het is al enige tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb .
We zijn nu een heel tijdje verder en hebben torretje nog steeds in ons bezit ( de vrouw wil em nooit meer kwijt) :-) , wat is er ondertussen al gebeurt met het wagentje , wel helemaal niks meer , hij loopt gewoon super , hij start altijd dadelijk , ook bij zeer koude temperaturen , verbruik is nog steeds top , we hebben een nieuwe voor ruit laten plaatsen , omdat deze een klein barstje had , dan direct er maar eentje met een mooie donker zonne band in het glas ,
de eerste olie wissel is gedaan en hij heeft overal lekker verse nieuwe filters gekregen ( torretje weer heel blij ).
wel merk ik dat de remmen niet echt naar mijn zin zijn , probleem is dat de vrouw niet van velgen wil weten , en dat ik dan niet echt dikkere schijven kan plaatsen , ben wel aan het rond zien voor een achter as met schijf rem op , maar er is geen haast bij en dan word dat al snel uitgesteld , ook wil ik in de toekomst nog nieuwe zeteltjes er in bouwen ( van een audi a1 sportline , of een ibiza cupra , of een polo gti , dit is allemaal mooi passend te maken , helaas liggen die ook niet zomaar voor het oprapen , dus ook daar ben ik voor aan het zoeken , maar geduld beloond zegt men altijd en vroeg of laat vind ik dat wel ,
natuurlijk word elke ombouw met foto's gedaan .
mooie groetjes aan iedereen