Ik wil ook de nieuw type zilver- zwarte logo’s op mijn oude S2 pre FL.
Heb ze bij Ali besteld waarbij stond bij dat het voor Superb was. Helaas de €6,80 incl. verzenden voor 2 stuks zagen er prima uit, maar hebben gebogen achterkanten. Zoals gezegd, moeten ze voor en achter 90 mm en plat zijn.
@JeSko; heeft het logo op de voorzijde van een S2 FL niet een gebogen achterkant?
Met die logo’s heb ik inmiddels iemand anders weer blij gemaakt, maar heb zelf dus zoiets nog niet gevonden voor een redelijke prijs.
€ 52 uitgeven voor 2 logo’s vind ik een beetje te gortig voor wat het is. Zo krasvrij en netjes ziet mijn auto er ook niet meer uit.
Ik heb al een paar jaar rondgereden met achter een logosticker over de achtergebleven zwarte bolling van het oude logo.
Die sticker was onderdeel van een setje stickers waarvan ik alleen de naaflogo’s had gebruikt op de winterwielen, die er overigens nog steeds goed uitzien.
Recent pakte ik aan de voorkant het metalen schild van het logo er zo af; ziet er niet zo fris meer uit, maar kan er zo weer op gelijmd worden.
Wel heb ik de groene logo’s gevonden bij Ali “2 Stuks 80Mm En 90Mm Voor En Achter Kap Kofferdeksel Badge Embleem Voor Skoda 1u0853621c” voor €3,92 + €1,17 verzendkosten.
Ook schijnt de 5JA853621 (Octavia 3?) een 90 mm nieuw type logo te zijn. Maar is die plat aan de achterkant?
Heeft iemand nog ideeën voor het nieuwe model logo, dan horen
@Jo! en ik dat graag.