Canon-Eye
Forumguru
In de moderne flexkantoren is dat nu juist wél de norm...Op kantoor krijg je ook een werkplek, zeggen ze ook niet "kijk maar waar je gaat zitten [...]"
In de moderne flexkantoren is dat nu juist wél de norm...Op kantoor krijg je ook een werkplek, zeggen ze ook niet "kijk maar waar je gaat zitten [...]"
Je snapt vast wat ik bedoeld heb....In de moderne flexkantoren is dat nu juist wél de norm...
Totdat je rug naar de klote is en je werkgever dan pas een aangemeten stoel voor je besteld....Met veel km een fabia/rapid voor betere stoelen.
Met alle respect hoor, maar dit vind ik altijd zo'n bullshit opmerking !!ondanks dat mijn functie zo'n auto wel rechtvaardigd.
Met alle respect hoor, maar dit vind ik altijd zo'n bullshit opmerking !!
Ook jij hebt in theorie genoeg aan een rapid of fabia...
En dat JIJ niet persoonlijk opvatten maar als algemene opmerking zien !!
Ik blijf het zien als het kortzichtige van de mens naar uiterlijk.
Een minder mooi meisje is bij eerste indruk ook niets terwijl ze waarschijnlijk het mooiste hartje heeft.
Als ik als directeur met een panda aankom is me product wat ik verkoop ook meteen niets terwijl het weleens het beste product kan zijn wat er gemaakt word...
Komt allemaal uit op uiterlijk vertoon waar meteen een conclusie op gemaakt word maar wat eigenlijk gewoon een geestelijke tekortkoming is van de persoon die die conclusie maakt....
Hiermee verhef je jezelf ook weer boven de ander !Alleen breng ik wel offers, en heb ik deze in het verleden gebracht, om in mijn huidige positie te zijn, ten opzichte van anderen, en daardoor vind ik dan weer wel dat ik meer mag hebben. Ondanks dat het mijn eigen keuze is om deze offers te brengen.
@EdK: Je hebt in zoverre gelijk dat uiterlijk helemaal niets zegt over iemands kwaliteiten of deugden.
Aan de andere kant is het helaas wel hoe het in de praktijk werkt. Die verkoper die in zijn Panda komt aanrijden, zal niet snel serieus worden genomen. Ook niet wanneer het een Octavia is en hij gekleed blijkt te zijn in spijkerpak en lang haar heeft met oorbellen. Het gaat om "representativiteit", wat in feite niet meer inhoudt dan een (meestal)informele afspraak over waaraan het uiterlijk moet voldoen. Meestal komt het dan grotendeels neer op een hoge mate van saaiheid
Inderdaad..... nu alleen nog losweken van het Skoda forum en de strenge regels van het Seat forum accepteren...Kijk, weer een Leonrijder erbij. Goeie keus, Ian ik uit ervaring zeggen
Hiermee verhef je jezelf ook weer boven de ander !
Noem dat verantwoordelijkheid op mijn vakgebied.
Maar zoals je al zei, hier gaan we toch nooit uitkomen !
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten weet je....Maar vind hem niet een debiel vanwege zijn auto, dat bazeer ik op zijn inhoud.
Inderdaad. Op Seat Online is het petjes-gehalte veel hoger. Op Skodaforum.nl vind je de meer bedaagde types vandaar dat ik er gewoon blijf rondhangen.Ooh zit al 7 jaar op Seat-online hoor, erg leuk en gezellig forum.
Hier op het Skoda forum altijd wat meer discussies valt me op.
Volgens mij kijkt B.stuurder vooral naar zichzelf, en niet naar anderen. Als hij zichzelf zou verheffen, zou hij zich moet afzetten tegen "de rest". En dat lees ik niet. Je maakt de fout om de opmerking die over hemzelf gaat, direct naar jou eigen situatie te vertalen. Terwijl die daar niets over zegt.Hiermee verhef je jezelf ook weer boven de ander !
Weet je hoeveel offers ik dagelijks breng en in verleden heb gedaan ?
En als ik één draadje verkeerd aansluit dan kan ik hiermee een bedrijf ook financieel aan het wankelen brengen.
Noem dat verantwoordelijkheid op mijn vakgebied.
Maar zoals je al zei, hier gaan we toch nooit uitkomen !