emilio3333
Forumguru
Maar verder vinden jullie mijn Leon wel mooi?
Prachtige auto zelfs zo mooi dat ik ergens begin Juli er ook één krijg (van de werkgever)Maar verder vinden jullie mijn Leon wel mooi?
Ik heb hem zelfs zelf ook overwogen. Maar gekozen voor de Octavia, niet noodzakelijkerwijs vanwege het uiterlijk. Wat ik wel vond tijdens de proefrit destijds, is dat de Leon heel "licht" aanvoelt. Persoonlijk vond ik dat niet zo prettig, maar ik moet zeggen dat het een benzine auto was en ik diesel gewend was.Maar verder vinden jullie mijn Leon wel mooi?
Maar verder vinden jullie mijn Leon wel mooi?
Het feit de ene baan andere privileges (want dat zijn het inderdaad wel) met zich meebrengt dan een andere baan, hoort er gewoon bij - en is ook helemaal niet erg.
Je maakt de fout om de opmerking die over hemzelf gaat, direct naar jou eigen situatie te vertalen.
Pffff, gelukkig. Maar volgens mij heb ik je soft spot ontdektOok ik ben zeker niet perfect hoor.
Ja klopt, geiten wollensokken met een string...... maar niet verder vertellen hoor... beginnen ze weer te mekkeren over me avatar...Maar volgens mij heb ik je soft spot ontdekt