philippe bakker
Forumguru
Ze gaan met ne stevige 3 liter mogen afkomen
Neen, philippe, ze gaan met een faab komen. Maak je kieten maar al natZe gaan met ne stevige 3 liter mogen afkomen
120 is geen hoge snelheid. Spreek dan over continue 170 a 180 rijden.
Kuiten, west-vlaamsKieten?
Ben er wel weer aan toe na al een paar jaar niet meer op Zandvoort te zijn geweest. Is dit een uitnodiging?Wie heeft het over 120 ..
Racen?
Tsja helaas heeft hij maar één neus.....Je hebt nog 8 vingers over, dus tel uit je winst
Kan geloven dat je gemakkelijk 160 haalt met je gechipte faab, maar of het "comfortabel" is? Met mijn S2 reed ik 200 precies of het 120 was. Met de vRS rijdt de wagen redelijk "comfortabel" +220, maar vind zelf dergelijke snelheiden voor mijn eigen niet comfortabel.@Noord26 .Nee hoor ik had het over continu 160 180 rijden , want dat gaat ook gemakkelijk met me faabje .
En ja racen .. vind het erg leuk uit te dagen en hoef echt niet te winnen (op de snelweg dan ey)
Klopt. Met mijn eerste, gechipte, O2 1.8tsi heb ik eenmaal, onder perfecte omstandigheden, 253 op de gps gezien. De snelheidswijzer hing toen al rechts onderin te bungelen, de teller ging maar tot 230...Houd rekening met GPS of teller snelheid. Daar zit aardig verschil tussen. En die laatste kilometers zijn echt lastig.
Kzou ook aan de kant gaan en dan naast jou blijven hangen tot je opgeeftRijd echt comfortabel nog hoor , en grotere wagens gaan ook gewoon aan de kant .
Natuurlijk rijd jullie rs of s2 beter , dat snap ik ook wel . Maar als Skoda minded geef ik aan de de Fabia ook heel volwassen meekomt .
Een rs is ook 300 kg zwaarder als mijn faab ey
Ik zou dat eigenlijk nog eens moeten testen met de O3 van mijn vriendin. Volgens mij zijn daar veel minder rolgeluiden. Staat wel op 17".Ik vrees dat dat enkel voorbehouden is voor de superb en de kodiaq stil van binnen