Nee, da's nou net het punt:als je dat belangrijk vind dan was je je auto vaker
Nee, da's nou net het punt:
als je je auto om welke reden dan ook niet te vaak wilt wassen en óók niet na het eerste het beste buitje voor schandaal wilt rijden, dán kies je bij voorkeur een minder besmettelijke kleur. Cappuccino beide is wat dat betreft een héél goeie!
Maar als je een was- en poetsfreak bent, neem dan rustig wit of zwart - dan kom je volledig aan je trekken...
Ik heb ooit door een noodlottig toeval in totaal 5 witte auto's gehad en daarna gezworen dat ik dat nóóit meer doe.
En na één zwarte geldt daarvoor hetzelfde.
Hmmm, vreemd, onze dealer vroeg ons vorige week of we hem niet kwijt wilde, race blue was niet aan te slepen! Ach, kies iets wat je zelf mooi vind, een ander heeft toch altijd wat te zeuren...ik vind je openings foto's zeer goed staan...als dat je eerste keus was zou ik hem zo laten. Succes ermeeJa, een blauwe. Ik vond 'm supermooi toen ik 'm in het echt bij een dealer zag staan. Hoorde toen echter van 2 dealers dat die kleur "later" een probleem wordt bij inruilen. En hier las ik dat dit zoveel wordt gekozen, en idd ik zie ze zo veel. Maar het is eigenlijk een hele mooi kleur. Zeker met het chroom en deze velgen, wow!
't Is gewoon een factor die meeweegt. Wat is daar nou mis mee?