Precies mijn punt.
Nu alleen nog even zwarte grilomlijsitng, velgen en Skoda logo (tikkie verlagen) en klaar ben je.
Tja, de zilveren dakrailing en raamomlijsting zit nu in het pluspakket voor 200 euro. Ik vind het wel chiquer uitzien dan zwarte raamomlijsting, ook bij zilver. Maar het klopt dat je het bij een donker model beter ziet.
Tja, de zilveren dakrailing en raamomlijsting zit nu in het pluspakket voor 200 euro. Ik vind het wel chiquer uitzien dan zwarte raamomlijsting, ook bij zilver.
Hier dan:Heb er net een paar in mijn foto galerij gezet, geen idee hoe het werkt om in een keer in beeld te krijgen.
(sorry )
Hallo @2015ABL Ik vind de Metallic grijs een mooie zakelijke kleur. Ik zou het ook zeker met de chromen raamomlijsting en dakrailing nemen aangezien dat het helemaal afmaakt. De zwarte omlijsting en zwarte dakrailing vind ik echt niet mooi!
Zelf gekozen voor Moonwhite metallic met chroom en 18 inch Golus. Mijn eerste witte auto maar oh wat vind ik het mooi!!
Bekijk bijlage 35615
Persoonlijk zou ik ook met een visdraadje en stickeroplosser alle markeringen aan de achterkant eraf halen... En geld vragen aan A-Point Skoda voor het rondrijden met hun reclame...
Sorry, die was ik idd vergeten.... Kijk immers nooit naar mijn eigen achterkant. Dat laat ik aan andere over...En luxe kenteken platen