Sfeerverlichting/ambient light werkt niet?!

EdK

Forumguru
Da's 1 maand gratis, daarna betaal je 1 eenmalig 2 tientjes om het levenslang te activeren.
Pardon !!!!???
Wel bij mij is het gewoon graties hoor.....
Wel voor andere dingen zoals knipperen en toeteren met de app zit in een betaal pakket.
Maar ja eerste jaar er 2 keer mee gespeeld en daarna nooit meer, dus dat speeltje niet verlengt

Ik had iets soortgelijks bij de Skoda Octavia Combi Business Edition Plus, die ik vorige week heb ontvangen. Het viel me op dat er geen sfeerverlichting actief werd in de portieren. Daarnaast brandde er ook geen licht onder het dashboard, bij de voeten.
Ik was zeer verbaasd om te zien dat ik daarvoor eerst via de Skoda App (voorheen Skoda Connect) iets moest downloaden om dit te activeren, waarbij dit de eerste maand gratis is en je daarna eenmalig 30 euro betaalt om het permanent te activeren.... apart.
Weet je dit zeker? Je hebt toch een upgrade van het interieur nodig voor de sfeerverlichting. Die upgrade is bij mij van 8 kleuren naar meer kleuren.
Ik heb zelfs de upgrade naar het Lodge interieur genomen vanwege die ledstrips. Dan was ik met een upgrade in de app goedkoper uitgeweest. Ah ja, ik heb geld aan wel vreemdere en dommere dingen uitgegeven...

Bovenaan Onderaan