Laat ik je één ding vertellen
VAG is (was) zeer goed in sjoemelsoftware , maar alle verdere apps en software die ze sindsdien hebben gemaakt is bagger.
Dus niet alleen jouw app voor jouw wagen !
En dat is echt geen nieuws , maar lees maar eens hier op forum en je gaat tig voorbeelden vinden !
En dat men bij een aangeschafte wagen dan nog eens abonnementen gaat leveren om je nog verder als klant uit te melken is in mijn ogen al zeer discutabel , en voor mij een reden om zelfs het gratis jaar niet te activeren !
Dus tot zover zitten we volgens mij redelijk op één lijn ! toch ?
Tsja en dat je je baas niet wil afzeiken omdat je gratis stroom krijgt dat begrijp ik wel, doet mijn werkgever ook alleen word me reiskosten wel gekort ( dus geheel gratis is het dan niet )
Alleen onze laadpalen ( ook nog eigen product ) zijn van een RIF en NFC lezer voorzien.
Maw niet elke persoon die langs rijd kan zomaar gratis laden !
Dus als ik zou willen laden bij me werkgever dan moet ik me tag waar ik ook de poort en deuren mee kan openen gebruiken om de lader te activeren !
En als de wagen vol is dan "kan" er een sms of mail bericht verzonden worden dat de wagen vol is.
En leuke aan dit is dat het ook nog eens gratis is en het gewoon werkt, en ik dus in dit geval niet aan een duur Abbo vastzit dat het eerste jaar gratis of voor gereduceerd tarief begint, en waar ik de tariefsverhogingen later maar van moet afwachten.
En ja nu leg ik het even uit met als voorbeeld met de laders van mijn werkgever, maar vele laders kunnen dit of hebben de mogelijkheden.
Want ook die werkgevers die nu nog gratis weggeven gaan dit zeker nog veranderen met de huidige prijzen voor energie die steeds hoger worden.