Valt wel mee hoor - je kunt een en dezelfde crash vanuit een flink aantal verschillende standpunten filmen...Zo te zien hebben ze heel wat Karoqs gesloopt voor die test.
Vanaf begin december in de showroom volgens mijn dealer......
en nu wel met een jaartal erbij ?Op skoda.nl staat nu vanaf eind December bij de dealer
en nu wel met een jaartal erbij ?
Ik heb deze intro eigenlijk niet echt gevolgd, omdat ik toch hoop dat mocht het er ooit van komen dat de Kodiaq het dan gaat worden... Maar:
Dat digitale dashboard is wel heel gaaf en ik dacht altijd als Skoda dit niet doet, moet het maar een ander merk worden. Zou toch wat zijn als de Kodiaq dit ook gaat krijgen
Hoi @MerijnB in welk opzicht te klein? Voorin, 2e zitrij, kofferbak?
Ben toch benieuwd @MerijnB . Ik ben 1.93 meter en mijn 2 oudste zonen van 21+ en langer (1.95) dan mij, maar zitten prima achter mij in de Kodiaq. Zelfs in een Octavia heb ik geen gebrek kunnen ervaren achter mezelf. Of jij en je zoon moeten beiden ruim 2 meter zijn ...
Een Kodiaq zit qua beenruimte nét iets boven Octavia en onder de Superb, dus de Karoq zal inderdaad niet geschikt zijn voor lange mensen achterin.Ben toch benieuwd @MerijnB . Ik ben 1.93 meter en mijn 2 oudste zonen van 21+ en langer (1.95) dan mij, maar zitten prima achter mij in de Kodiaq. Zelfs in een Octavia heb ik geen gebrek kunnen ervaren achter mezelf. Of jij en je zoon moeten beiden ruim 2 meter zijn ...