In welke uitvoering heb je de T-Roc besteld en zeker bij Century in Winschoten?
Klopt inderdaad bij century winschoten.
Had weer een storing in het motormanagement en moest wachten op het uitlezen van de resultaten. Mijn echtgenote vond de T-Roc op afbeelding niet leuk, maar tijdens het wachten de wagen bekeken. En zij vond de wagen net als ik een uitgesproken en heel leuk model, net als de yeti zeven jaar geleden. Ook de hoge zit spreekt haar aan en daarom ben ik gaan kijken naar de prijzen motoruitvoeringen en de opties.
Ik heb een caravantrekker nodig, dus een 1500 motor en die kost in de door mij gekozen style uitvoering net zoveel als de Karoq met 1000 cc motor, de enige waar de prijs momenteel van bekend is. Terwijl in Duitsland al enige tijd alle prijzen bekend zijn.
Verder heeft het praktisch alle opties die de Karoq ook standaard heeft, en voor trekhaak e.d. betaal ik dezelfde prijs.
Het enige wat ik bij de T-Roc mis, is dat ik de achterstoelen niet helemaal kan verwijderen, en de verwarmde voorruit die als optie is te bestellen, maar verder heb ik niet het idee, dat de Skoda luxer zal zijn, met uitzondering van de ijskrabber en de paraplu. Als dan ook nog de levertijd lang gaat worden of onbekend is,haak ik af.
Verder ben ik zeer tevreden over het personeel bij Century in Winschoten die bij problemen altijd klaar staan en mee denken, dus mijn garage blijf ik trouw, alleen kom ik vanaf half februari met een ander merk.