Japanese Power
Donateur
Wel jammer dat de wielkastbescherming alleen op de 4x4 leverbaar is. Maakt hem nl. wel een tikkie stoerder, net als z’n grote broer.
Wel jammer dat de wielkastbescherming alleen op de 4x4 leverbaar is. Maakt hem nl. wel een tikkie stoerder, net als z’n grote broer.
Inderdaad. Voor 150 euro extra bovenop de Craters. Stoerrrr!Wielkastbescherming is ook op andere uitvoeringen leverbaar i.c.m. 19" Crater.
Nee, is het is werkelijk zo dat als je ruimte op de achterbank wilt bij de Karoq, je de flexstoelen zeker niet moet nemen..!
Levertijden vergelijken?Hoe lossen we dit op ?
Wel ze kan straks met een Seat minder meenemen....Hoe lossen we dit op ?
Zijn er grote verschillen qua leveringstijden bij Seat en Skoda ?Levertijden vergelijken?
Wel ze kan straks met een Seat minder meenemen....
Voorstel doen dat zij de kleur mag bepalen en jij het merk...
Tsja is uiterste geval een andere partner zoeken..???
Of uiteindelijk zoals altijd door de knieën gaan en voor de Seat gaan en bij elk wissewasje zeggen, tsja dat was met Skoda niet gebeurd....
Maar goed we horen het al, het gaat dus de Seat worden....
Het blijft vervelend die luxe problemen.....
Tsja hallo denk je dat ik het privé leven van al de leden hier ga bijhouden....Ik zit hier al een dikke 2 jaar op het forum.. Zij is in mijn geval een hij.. !
heeft hij iets wat hij absoluut niet graag doen en jij wel? Dan zeg jij "ok, jij mag de wagen kiezen maar dan kies ik dat (hetgeen hij absoluut niet graag doet)". Kans is groot dat hij afziet van de SeatEn ondertussen komen wij er niet uit.. ( ik en mijn partner )
Ik ga voor een Skoda Karoq, mijn partner wilt de Seat Ateca.
Hoe lossen we dit op ?
heeft hij iets wat hij absoluut niet graag doen en jij wel? Dan zeg jij "ok, jij mag de wagen kiezen maar dan kies ik dat (hetgeen hij absoluut niet graag doet)". Kans is groot dat hij afziet van de Seat
Een Tiguan is wel een mooi compromis.
Nou je hebt het voor elkaar hoor, vanaf nu staat Brightstar de eerste 2 jaar dagelijks het toilet schoon te maken.....heeft hij iets wat hij absoluut niet graag doen en jij wel?
Bedankt voor de feedback !
Maar we houden het bij Skoda of Seat.