Canon-Eye
Forumguru
Er kan geen lichtbak aan, anders was dat misschien een goed idee geweest (helemaal niet meer tillen)...Zou gewoon wieltjes onder die kano plakken en een trekhaak nemen....
Er kan geen lichtbak aan, anders was dat misschien een goed idee geweest (helemaal niet meer tillen)...Zou gewoon wieltjes onder die kano plakken en een trekhaak nemen....
Nee, je moet een kajak niet verwarren met waterskis...maat 56? Waar is die kano voor dan?
Ik neem dus in elk geval géén Karoq, zoveel is helder.
Ik denk dat die tijden voorbij zijn. Het tijdperk van de Dacia is aangebroken.....Mischien komt de Skoda Kajak ooit nog eens. Zou dan wel wat gunstiger geprijsd mogen worden dan de Karoq...
Dat zou ook zomaar kunnen.Het tijdperk van de Dacia is aangebroken...
Dat komt door die enorme V8 motoren in die SUV, die vervuilen enorm! Op een zondig niveau gewoon!Prijzen van de Karoq vallen me wat tegen maar op zich kan ik dat nog wel verkopen.... wat ik echter wel een ding vindt van de gehele SUV vloot van VAG is de hoge CO2 uitstoot waardoor ze voor mij direct afvallen gezien ons lease beleid.
En toen keek ik een documentaire waarin werd beschreven (wat ik eigenlijk al lang wist) dat alle grote stookolie leveranciers met chemisch afval aangelengde stookolie aan alle schepen ter wereld leveren, waardoor in hun verbrandingsmotoren de grootst mogelijke troep wordt verbrand en vervolgens de lucht in wordt geblazen.
Het gaat bij mij regelmatig door mijn hoofd dat mijn huidige auto wel eens de laatste nieuw aangeschafte auto op fossiele brandstof geweest zou kunnen zijn.....Zou die Karoq of andere “vervuilende” auto’s dan nog wat opbrengen? Misschien tegen die tijd een inleversubsidie o.id.
Prijzen van de Karoq vallen me wat tegen maar op zich kan ik dat nog wel verkopen.... wat ik echter wel een ding vindt van de gehele SUV vloot van VAG is de hoge CO2 uitstoot waardoor ze voor mij direct afvallen gezien ons lease beleid.
C-label heeft een tiguan tsi. Is dat al niet meer toereikend?
Soort 2e woning dus... respect.60 a 70k
Dat is idd serieus veel!
Zelf zit ik rond de 40dkm en dan kan benzine nog net uit. (Al haal ik het normverbruik totaal niet)
Diesels zullen het eerste verdwijnen. Volvo maakt al geen diesels meer.Helaas. Wij moeten (nog) diesel rijden. Op zich ook wel logisch met rond de 60 a 70k per jaar.
Als ik dit zo lees, dan zie ik alleen maar nadelen tov elektrisch rijden (op het sneller tanken na). Al gaat elektrisch opladen ook al sneller met een fast charger.Maar wat is er gebeurd met de waterstof cel? Volgens mij een veel beter alternatief dan elektrisch?