skodaracer
Lid
ook ik probeer dit x echt aanweizig te zijn het er nu al goed uit.... heb er wel zin in
Beetje off-topic maar:18-09-09 GEVEN WIJ HET JA WOORD AAN ELKAAR
Onder het genot van een hapje en veeeeeel drankjes?Beetje off-topic maar:
Leuk thema voor een Skoda-forum meeting.:winkie:
Hoe laat en waar mogen we jouw en ..... feliciteren?
Eindelijk een keer niet zover rijden, Ochten was een dik 1,5 uur, voorne putten dik 2 uur rijden en nu heerlijk in het oosten. Zutphen is voor mij kleine 25min rijden en waar JD zit ook. Ook weet ik nog een paar leuke dingen rond Lochem, misschien is het leuk om in Zutphen aftespreken en dan via een kleine route naar JD in Lochem te rijden.
Idd, Marco, meer dan een idee is het niet. Helaas beschik ik niet over organisatietalent.. Meer dan een picknick in de speeltuin hier in de buurt kan ik niet regelen.
ha ha kan ook gezellig zijn... :grin:
Naar aanleiding van de geslaagde meeting in Voorne putten , lijkt het mij leuk om de volgende meeting in het oosten van het land te doen.
Ik stel een van mijn horeca zaken beschikbaar als meeting ruimte, koffie en thee zijn gratis, als bezichtigingsonderwerp stelt JD engineering zich
eventueel wel beschikbaar.
Ik heb helaas geen tijd om de boel te organiseren, wie biedt zich aan om
deze klus te klaren ?
Jammer dat er niemand van dicht bij voorne putten die tijd en zin heeft om dit te organiseren.
Heel stoer dat je de organisatie wil doen!
Wat de route rijden met z'n alle betreft, hou er wel rekening mee dat het erg langzaam zal gaan door het vele wachten op elkaar, verder, veel succes!
Wie kunnen er op 18 april en gaan mee?
1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)