Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sportline

Senior Member
Eindelijk een keer niet zover rijden, Ochten was een dik 1,5 uur, voorne putten dik 2 uur rijden en nu heerlijk in het oosten. Zutphen is voor mij kleine 25min rijden en waar JD zit ook. Ook weet ik nog een paar leuke dingen rond Lochem, misschien is het leuk om in Zutphen aftespreken en dan via een kleine route naar JD in Lochem te rijden.

cvegreen

Forumguru
Eindelijk een keer niet zover rijden, Ochten was een dik 1,5 uur, voorne putten dik 2 uur rijden en nu heerlijk in het oosten. Zutphen is voor mij kleine 25min rijden en waar JD zit ook. Ook weet ik nog een paar leuke dingen rond Lochem, misschien is het leuk om in Zutphen aftespreken en dan via een kleine route naar JD in Lochem te rijden.

Misschien kan jij die meeting ineen steken , want dit gebeurt tot op heden nog door niemand , plaza heeft de locatie en SV zou eventueel een demo willen geven , maar verder komen we tot nog toe niet. Er woont blijkbaar niemand dicht genoeg in de buurt om dit op poten te zetten. Misschien dat jij dit ziet zitten om dit te organiseren. Plaza heeft er de tijd niet voor en SV heeft het ook razend druk.

Sportline

Senior Member
Ik zou dit dolgraag willen organiseren maar zoals de meeste weten ben ik chauffeur en ben ik 5 tot 6 dagen van huis. Ook ik heb het dus razend druk, is het niet thuis dan wel als webmaster (www.stichting-hsa.nl) en ik kom ook tijd te kort. Maar ik kan wel een paar dingen geven wat leuk is om naar toe te gaan zoals de Witte Wieven in Zwiep.

Red Devil

Actief lid
zoo.. ik ook even terug van weg geweest.. ik kom bijna niet meer op het forum:( helaas.. te druk met veel andere dingen..

maar nu lees ik over een nieuwe meeting.. daar ga ik natuurlijk weer wel bij zijn!;) als de fabia (nu van mn ma) me niet in de steek laat, stond vorige keer na 10 min. onderweg te zijn met kokende motor:(

als datum enz bekend zijn en ik kan, zal ik er dus ook bij zijn!

MarcoO2

Forumguru
Het blijft tot nu toe bij een mooi idee helaas... zelf ga ik het ook niet redden om eea te organiseren. Niemand die dit (al dan niet samen met anderen) op de rit kan zetten?

nemo

Senior Member
Idd, Marco, meer dan een idee is het niet. Helaas beschik ik niet over organisatietalent.. Meer dan een picknick in de speeltuin hier in de buurt kan ik niet regelen.

cvegreen

Forumguru
Jammer dat er niemand van dicht bij voorne putten die tijd en zin heeft om dit te organiseren . Van op afstand is dat wat moeilijk om te doen vrees ik . Zou niet meteen weten hoe ik dat hier vanuit het verre west-vlaanderen zou moeten oragniseren. Om een paar keer over en weer te rijden om dat georaniseerd te krijgen zie ik totaal niet zitten , zou me anders wel kandidaat stellen .

Bothje

Heel gewoon lid
Naar aanleiding van de geslaagde meeting in Voorne putten , lijkt het mij leuk om de volgende meeting in het oosten van het land te doen.
Ik stel een van mijn horeca zaken beschikbaar als meeting ruimte, koffie en thee zijn gratis, als bezichtigingsonderwerp stelt JD engineering zich
eventueel wel beschikbaar.
Ik heb helaas geen tijd om de boel te organiseren, wie biedt zich aan om
deze klus te klaren ?

Jammer dat er niemand van dicht bij voorne putten die tijd en zin heeft om dit te organiseren.

Voorne-Putten ligt in het zuidwesten van Nederland en de topicstarter stelt een lokaliteit in het oostelijk deel van Nederland beschikbaar voor een samenkomst van Skodaforum leden.
Het zal dan ook heel erg handig zijn dat iemand daar uit de buurt (Gelderland, Overijssel) deze "meeting organisatie handschoen" oppakt en bij JD in Lochem kijkt of er zoveel belangstellenden kunnen parkeren ;) en dat plaza de koffie aan kan zetten :grin:

Falcon

Donateur
SKODA MEETING VOORJAAR 2009 - DEZE POST UPDATE IK MET DE LAATSTE INFORMATIE - ZIE DIT ALS DE STARTPOST!

Nou goed zal ik het dan maar op mij nemen :)

De onderdelen:

- Een stel skoda gekken + auto/vrachtwagen (;)) die naar het oosten willen gaan en dan minimaal van elk Skoda type minimaal 1.
- Datum
- Centrale beginlocatie en eindlocatie
- Taart
- Koffie
- Poetsdemo door [SV]
- Bezoek aan JD Tuning inclusief een mooie route er naar toe
- A4tje voor elke auto met nickname en echte naam .. plus auto specificaties. (verzorg ik wel tegen die tijd)
- Iemand die goede foto's kan maken (Iemand hier op het forum amateur/semiprof fotograaf?)

Voorlopig Programma

Hoe het programma dan ongeveer eruit zal zien, ondervoorbehoud natuurlijk!:

1. Aankomst in Zutphen (PlazaHoreca) + Skoda's kijken + uitdelen van A4tje met nick, technische info en route naar JD | 12:00 - 12:30 (Zelf even een broodje eten onderweg ;))
2. Welkom + Info over de rest van de dag | 12:30 - 12:40
3. Taart + Koffie + Skoda's kijken | 12:40 - 13:00
4. Poetsdemo van [SV] | 13:00 - 13:45 ([SV] gaf aan 45 minuten nodig te hebben)
5. Iedereen klaar maken voor naar JD | 13:45 - 14:00
6. Van PlazaHoreca/Locatie naar JD + route | 14:00 - 15:00
7. Bezoek aan JD Tuning | 15:00 - 16:00 (Moet nog overlegt worden met JD, maar een uur is mooi denk ik)
8. Iedereen in rij voor terug naar Locatie | 16:00 - 16:05
9. Terug naar PlazaHoreca/Locatie | 16:05 - 16:30 (snelle route terug ;))
10. Groepsfoto's van auto's en skodanaars | 16:30 - 16:50
11. Bedankje + koffie + einde | 17:00

Voorlopige/Vaste Datum

Mijn voorstel is zaterdag 18 april. Deze week prik ik graag nog een datum ivm dat er nog wat zaken geregeld moeten worden.

Wie kunnen er op 18 april en gaan mee?

1. Falcon (O2 Combi)
2. van Inkel (O2 Combi)
3. Rolle (O2 Combi) ??
4. [SV] (O2 HB)
5. Hetzer (F2 Combi)
6. Ronnie (F1 Combi)
7. Wallie (F2 HB)
8. Fabia (F2 HB)
9. Red Devil (F1 HB)
10. Nemo (F1 HB)
11. Stefan1 (F1 HB)
12. Sador (RR) ??

Wallie

Lid
Heel stoer dat je de organisatie wil doen! :)
Wat de route rijden met z'n alle betreft, hou er wel rekening mee dat het erg langzaam zal gaan door het vele wachten op elkaar, verder, veel succes!

1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)

Falcon

Donateur
Heel stoer dat je de organisatie wil doen! :)
Wat de route rijden met z'n alle betreft, hou er wel rekening mee dat het erg langzaam zal gaan door het vele wachten op elkaar, verder, veel succes!

1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)

Vorig jaar mee geweest op een andere automeeting en ik heb het hier inderdaad ook fout zien gaan.

Ik wil dit gaan oplossen door 3 stappen:

1. Er wordt vooraan 10 km/u onder de maximale snelheid gereden. Dit zorgt ervoor dat de achterste in de rij niet met 20 km/u over de maximale snelheid constant moeten rijden om de groep bij te houden.
2. Geen stoplichten in de route.
3. Zo min mogelijk oversteek plaatsen etcetra.

Komt wel goed! ;)

Red Devil

Actief lid
ik ga men best doen om er ook te zijn! heb tot nu toe een kapel optreden van de muziek, maar daar moeten ze het maar een keertje zonder mij doen:)

1. Falcon (O2 Combi II)
2. Wallie (F2 HB)
3. Red Devil (F1 HB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan