Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie

Forumguru
Anders kom je met trein/bus bij mij dan stappen we samen in mijn SKODA en tuffen we met de SKODA even naar Zutphen......

KaleFietsbel

Actief lid
Ik heb er geen problemen mee dat er non-skoda aanwezig is. Maar zou het wel op prijs stellen als het geen probleem is om even 1 groepsfoto te maken van alleen Skoda's. Dat lijkt mij namelijk heel erg gaaf. (Oldies, RR, F1, F2, O1, O2, S1 EN S2 op een rij)

Is dat een probleem KaleFietsBel? :)

Ik heb iedereen erbij gezet in mijn startpost:

http://www.skodaforum.nl/board/showpost.php?p=106406&postcount=37

Zou voor mij geen probleem zijn geweest. Het thuisfront wist me te vertellen dat we 18-4 de hele dag familieverplichtingen hebben, het houdt hier voor mij dus al weer op. Mocht de datum wijzigen, geef een gil, tot die tijd wens ik jullie alle plezier toe!

cvegreen

Forumguru
ik overleg ook nog met mijn vrouwtje , het is immers zo'n dikke 300 km enkele reis . Alles moet ook nog in mijn auto passen , met twee kleine kinderen is dat niet zo evident natuurlijk. Ik laat het nog wel weten wat het resultaat uiteindelijk is . Ik zou er graag bij zijn echt waar , maar die afstand en met die twee klein pagaderkes ik weet het nog niet .

Hetzer

Forumguru
Daarom, blijft m'n vrouw samen met mijn dochters lekker thuis :grin:!!!!!!!!! kunnen lekker wat z'n drietjes doen als papa weg is

Falcon

Donateur
ik overleg ook nog met mijn vrouwtje , het is immers zo'n dikke 300 km enkele reis . Alles moet ook nog in mijn auto passen , met twee kleine kinderen is dat niet zo evident natuurlijk. Ik laat het nog wel weten wat het resultaat uiteindelijk is . Ik zou er graag bij zijn echt waar , maar die afstand en met die twee klein pagaderkes ik weet het nog niet .

Ik zou het niet doen als ik jou was en helemaal niet met je kinderen erbij. Het is maar een halve dag hoor ;). 300km enkele rit is echt ver.

cvegreen

Forumguru
Ik zou het niet doen als ik jou was en helemaal niet met je kinderen erbij. Het is maar een halve dag hoor ;). 300km enkele rit is echt ver.

Mijn hart zegt , ik moet erbij zijn en mijn gezond verstand (voor zover het gezond is natuurlijk ) moet ik zeggen nee. Ik ga het nog eens overleggen met mijn vrouw , maar alleen komen is geen optie (gezinsafspraken , daar mag je niet aan raken vind ik .) jammer dat ik zover woon.

Bothje

Heel gewoon lid
Falcon, heel mooi dat je deze uitdaging aan gaat :xyxthumbs:

Count me in......met mijn RoomsteR tiptronic bi-fuel.

Hoef zelf op die zaterdag 18 april niet te werken en scheelt dus weer een vrije dag :smirk:
Mijn vrouwtje kan hoop ik mee, al ziet ze wel op tegen een lange dag incluis zo'n 400km visa-versa, de Voorne-Putten meeting was te doen maar de volgende dagen was ze er nog erg moe van. We zien wel tegen die tijd, want om haar thuis te laten vind ik ook niet leuk.

Start locatie aan de IJsselstraat??

plaza

Forumguru
startlocatie meeting

[SV] heeft aangegeven 45 minuten nodig te hebben voor zijn demo, heb het voorlopig programma daarop aangepast.

Uiteraard ga ook ik mee.

Hou er wel even rekening mee dat mijn horeca zaak in Zutphen maximaal 35 personen kan herbergen, en mijn andere zaak die 7 km verderop ligt
maximaal 200 personen ( incl . terras )
Koffie , thee en frisdrank zijn gratis . ( eventueel aangevuld met een
zeer aantrekkelijk geprijsd speciaal snel skoda hapje kan indien gewenst
natuurlijk ook . )
Mijn contact persoon bij JD is Hans Sloot. ( die regelt wel vaker meetings
voor de VAG )

Falcon

Donateur
Uiteraard ga ook ik mee.

Hou er wel even rekening mee dat mijn horeca zaak in Zutphen maximaal 35 personen kan herbergen, en mijn andere zaak die 7 km verderop ligt
maximaal 200 personen ( incl . terras )
Koffie , thee en frisdrank zijn gratis . ( eventueel aangevuld met een
zeer aantrekkelijk geprijsd speciaal snel skoda hapje kan indien gewenst
natuurlijk ook . )
Mijn contact persoon bij JD is Hans Sloot. ( die regelt wel vaker meetings
voor de VAG )

Zou je mijn priveberichtjes even willen beantwoorden plaza? Ik heb namelijk nog wel wat vragen. Vooral omdat ik zelf in Leeuwarden woon ben ik afhankelijk van jouw input :)

Plaza en Bothje staan op de lijst.

Helaas Maarten.. maar inderdaad de volgende keer beter.

Gaat lekker zo.. :)

Falcon

Donateur
Blijkbaar zit er een limiet op hoelang je een post mag editten. Dus vandaar deze nieuwe "startpost".. link in mijn handtekening is aangepast naar deze post

SKODA MEETING VOORJAAR 2009 - DEZE POST UPDATE IK MET DE LAATSTE INFORMATIE - ZIE DIT ALS DE STARTPOST!

Voorlopig Programma

Hoe het programma dan ongeveer eruit zal zien, ondervoorbehoud natuurlijk!:

1. Aankomst in Zutphen (PlazaHoreca) + Skoda's kijken + uitdelen van A4tje met nick, technische info en route naar JD | 12:00 - 12:30 (Zelf even een broodje eten onderweg ;))
2. Welkom + Info over de rest van de dag | 12:30 - 12:40
3. Taart + Koffie + Skoda's kijken | 12:40 - 13:00
4. Poetsdemo van [SV] | 13:00 - 13:45 ([SV] gaf aan 45 minuten nodig te hebben)
5. Iedereen klaar maken voor naar JD | 13:45 - 14:00
6. Van PlazaHoreca/Locatie naar JD + route | 14:00 - 15:00
7. Bezoek aan JD Tuning | 15:00 - 16:00 (Moet nog overlegt worden met JD, maar een uur is mooi denk ik)
8. Iedereen in rij voor terug naar Locatie | 16:00 - 16:05
9. Terug naar PlazaHoreca/Locatie | 16:05 - 16:30 (snelle route terug ;))
10. Groepsfoto's van auto's en skodanaars | 16:30 - 16:50
11. Bedankje + koffie + einde | 17:00

Voorlopige/Vaste Datum

Mijn voorstel is zaterdag 18 april. Deze week prik ik graag nog een datum ivm dat er nog wat zaken geregeld moeten worden.

Wie kunnen er op 18 april en gaan mee?

1. Falcon (O2 Combi)
2. van Inkel (O2 Combi)
3. Rolle (O2 Combi) ??
4. Plaza (O2 Combi RS)
5. Wouter (O2 Combi RS) ??
6. [SV] (O2 HB)
7. Hetzer (F2 Combi)
8. Wallie (F2 HB)
9. Fabia (F2 HB)
10. Ronnie (F1 Combi)
11. Red Devil (F1 HB)
12. Nemo (F1 HB)
13. Stefan1 (F1 HB)
14. Sador (RR) ??
15. Bothje (RR)
16. JasperNL (RR) ??

Steve

Senior Member
Je mag een topic 1440 minuten lang editen, omgerekend is dat 24 uur.
Na die 24 uur mag je niks meer veranderen.

Vacaro

Senior Member
Sorry, ik moet werken dat weekend, weliswaar met de nacht, maar ik moet tussendoor nog kunnen slapen. Mijn collega heeft daar reeds verlof, dus kan ik geen nemen.
Moest er nog iets veranderen laat ik het zeker weten.

Falcon

Donateur
[SV]? Weet jij of dit ook geld voor een startpost van een topic?

Jammer Skoda4x4! Heb namelijk interesse voor de 4x4 en ik had bij jou even willen proeven :)...

Jasper? Je staat op de lijst, wel met ??, want zeker weet je het nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan