Hetzer
Forumguru
En dan ook gelijk schermafbeelding erbij!
Geregeld, ik neem wel een schaal modelletje mee van de Hetzer!!
En dan ook gelijk schermafbeelding erbij!
En dan ook gelijk schermafbeelding erbij! (of ben ik de enige die zo in plaatjes denkt)
Hey weer een nieuwe zie ik.
Deze al gehad (vast wel):
En dan ook gelijk schermafbeelding erbij! (of ben ik de enige die zo in plaatjes denkt)
Wel met dat nieuwe plaatje van je denken we nu al allemaal dat er weer een persconferencie komt waar medegedeeld word dat je de nieuwe K3 zangeres word
Wat een zoet kleurtje rose !!
Kun je niet een foto maken van je wagen en je motor ernaast en die als schermpicture gebruiken ?? pleaseee ??? :530:
ja dat ga ik binnenkort regelen voor jou, Ed. nu staan mijn auto en mijn motor een kleine 25km bij elkaar vandaan dus je moet ff geduld hebben.
Nieuwe K3? hahahahahahahaha
trouwens, maartenscpfjp, dat is geen afb van nemo maar van zijn pa, Marlin!
Hahahaha....foutje...ik pas hem aan...
Moeilijke nickname hè?
Nemo_GFH (Groene Fabia Hachback)
Het wordt ook mijn debuut als meetingdeelnemer. Ik ben benieuwd! Ik denk dat het wel raar is want (ik heb het al eerder genoemd) je weet helemaal niet wie wie is.
trouwens, maartenscpfjp, dat is geen afb van nemo maar van zijn pa, Marlin!
Ja die variant heb ik al gehad. De afb die ik nu hebt komt van de tvserie Dibo de wensdraak. dit is een van de vriendjes van dibo! (dibo was hiervoor)(vraag me niet waarom ik deze tvserie ken en jullie niet)
Ja joh die forumleden die maar elke keer hun nickname aanpassen en zulke onlogische letters achter hun naam zetten.... als ik dat allemaal moet bijhouden, ik zou niet eens weten welke letters er bij mij achter zouden moeten staan!!
Edit jeej dat is nemo
Als ik met de aanhanger zou komen zouden het 4+2+2 wielen zijn
Natuurlijk kom ik met de auto. Anders gaat mijn haar door de helm door de war.
Groot gelijk heb je; zo'n mooie dag moet geen 'bad hair day' worden!
gelukkig heb ik daar nooit last van!!!!!!!!!
ja als ik dat kapsel zou nemen zou ik tijd over hebben!
Iedereen fijn weekend.. ennuh denk om de klok! (zomertijd)