D
Deleted member 1943
kan ik daar niet ff op de vermogensbank ik ben nu wel benieuwd hoeveel porrie die van mij nu extact heeft met dat nieuwe k&n filter
kan ik daar niet ff op de vermogensbank ik ben nu wel benieuwd hoeveel porrie die van mij nu extact heeft met dat nieuwe k&n filter
Is er al een member met een nieuwe O2 combi die op de meeting in Vorden komt? Misschien dat ik nog kom met onze nieuwe O2 combi kom?
Mooi toch? .. We missen nu alleen nog een Favorit volgens mij en natuurlijk de oudere types.
Ik blijf de enigste met een octaaf OI.......uniek een octavia 0I
Misschien moeten we politiebegeleiding vragen? :regels:
Op de Voorne-Putten meeting toertocht vorig jaar, was het aardig om te zien dat de eersten in de rij niet echt opvallen, maar als de kijkers zien dat het niet ophoudt zie je eerst verbaasde gezichten, dan een lach en tenslotte begonnen er zelfs een paar te zwaaien :bye:.Ik ben ook heel benieuwd naar de gezichten van de mensen die onze colonne voorbij zien gaan
Op de Voorne-Putten meeting toertocht vorig jaar, was het aardig om te zien dat de eersten in de rij niet echt opvallen, maar als de kijkers zien dat het niet ophoudt zie je eerst verbaasde gezichten, dan een lach en tenslotte begonnen er zelfs een paar te zwaaien :bye:.
Was echt kicken man.