Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Doe dat Marco, en rot hier op, ik wil je niet meer zien tijdens je vakantie!! Ga in hemelsnaam vakantie vieren!

OnTopic: waar blijven de Superbs??????????????

En ik maar denken dat Nemo een net en bescheiden vrouwtje was !!

Wat een taal gebruik ( rot hier op )

Goh dat had ik nou echt niet achter je gezocht !! :D

Ik krijg hiervan de :407:in miijn ogen !

Fabia

† In Memoriam
Ze zal wel het maandelijkse probleem hebben;). Dan worden vrouwen zowiezo wat sneller geirriteerd.

nemo

Senior Member
Jeetje wat een indruk heb ik gemaakt. Enne ik heb vooral last van een verstandskies.

nemo

Senior Member
Ik denk niet dat de tandarts er iets aan kan doen want de kies is nog niet helemaal door.

breef

Lid
Ik ben ook aanwezig op de meeting onder voorbehoud... Ik heb misschien dat weekend iets vanuit het werk dus ik laat het nog weten

Fabia

† In Memoriam
Ik denk niet dat de tandarts er iets aan kan doen want de kies is nog niet helemaal door.

Kaakchirug kan ook helpen. Is bij mij ook gebeurd, heerlijk in het tandvlees snijden en dan de verstandskies er uit boren...............:icon_smile_dead:

D

Deleted member 1943

zit dat meisie niet bang te maken joh:tongue:
er is geen betere tandarts van een kaak chirurg
de tandarts heb ik al een keer bijna op z'n eigen bakkes geslagen omdat hij veel te weinig verdoofd en maar doorging zonder naar mijn noodkreten te luisteren

nemo

Senior Member
:ot:Guys, wat lief dat jullie zo om mij geven. Ik ga morgen de tandarts bellen voor hulp. Misschien ben ik dan wat vriendelijker.

Maar dit topic gaat over de meeting he!

Fabia

† In Memoriam
zit dat meisie niet bang te maken joh:tongue:
er is geen betere tandarts van een kaak chirurg
de tandarts heb ik al een keer bijna op z'n eigen bakkes geslagen omdat hij veel te weinig verdoofd en maar doorging zonder naar mijn noodkreten te luisteren

Dat doet me denken een Mr Bean als íe naar de tandarts gaat en door zijn klunsigheid de tandarts verdooft en dan maar besluit om zelf te gaan boren. Alleen blijkt dus de rontgenfoto alle kanten op te draaien zodat hij niet weet welke hij moet doen en dus maar alles doet.

nemo

Senior Member
Dat doet me denken een Mr Bean als íe naar de tandarts gaat en door zijn klunsigheid de tandarts verdooft en dan maar besluit om zelf te gaan boren. Alleen blijkt dus de rontgenfoto alle kanten op te draaien zodat hij niet weet welke hij moet doen en dus maar alles doet.

Denk/wil je dat ik bang ben voor de tandarts? ;)

nemo

Senior Member
Ontopic. Wat gaan we bij dat tuningbedrijf doen? Ik heb daar niet zoveel verstand van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan