Ronnie
Forumguru
Ontopic. Wat gaan we bij dat tuningbedrijf doen? Ik heb daar niet zoveel verstand van.
Gaan we lekker alle Skoda's opvoeren.......
Ontopic. Wat gaan we bij dat tuningbedrijf doen? Ik heb daar niet zoveel verstand van.
En ik maar denken dat Nemo een net en bescheiden vrouwtje was !!
Wat een taal gebruik ( rot hier op )
Goh dat had ik nou echt niet achter je gezocht !!
Ik krijg hiervan de :407:in miijn ogen !
Zullen we het er maar op houden dan, want hij is ook meteen verdacht stil opeens !! Angstzweet zal hem wel uitbreken !! :1761:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog tot 18 april????????
Ook informeren ze de hele tijd hoe het met je gaat.
Ik heb alleen altijd zo'n moeite met antwoorden... als die tandarts tegelijk zijn halve instrumentarium in mijn mond porbeert te begraven!
Veel te lang!! Ongeveer 65 nachtjes uit mijn hoofd gerekend!
Ik heb alleen altijd zo'n moeite met antwoorden... als die tandarts tegelijk zijn halve instrumentarium in mijn mond porbeert te begraven!
Staan er op de deelnemerslijst (buiten mezelf) nog Belgen? Of ga ik als enige ons vertegenwoordigen?
Die moet als ik me niet vergis van nog een eindje verder (West Vlaanderen) komen. Dat maakt voor hem natuurlijk dat het enkele rit toch al gauw 300km is naar Zutphen. Ik weet niet hoe "fanatiek" hij is maar dat zou ik persoonlijk (en zeker als ik op mijn eentje ga) net iets te ver vinden.
Ik had cv al een lift aangeboden maar heb daar nog geen antwoord op gekregen.
Oei , ik ben onderwerp geworden (lol).
Mijn hart zegt volmondig "ja" mannen . Mijn vrouw en ik hebben toen we nog niet lang samen waren een afspraak gemaakt , dat we altijd samen ergens naartoe gaan gemaakt en daar wijken we niet van af .