Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcon

Donateur
UPDATE 1:

1. Vanwege het aantal mensen wat ik verwacht dat er gaat komen gaat de meeting verhuizen naar Vorden (vlakbij Zutphen). Hier is een grotere locatie beschikbaar van Plaza. Bedankt Plaza!

2. Omdat ik zelf in Leeuwarden woon, heb ik Plaza gevraagt om de route voor zijn rekening te nemen van Vorden naar JD. 2x bedankt Plaza! ;)

3. Ik heb contact gehad met JD Tuning en ze komen nog bij mij terug of ze mee willen doen en kunnen op 18 april. Maar mijn gevoel zegt dat dit toch wel moet gaan lukken :). Helaas is dit nog niet duidelijk. Wel heb ik misschien een alternatief mocht dit niet gaan lukken, maar daar laat ik mij nog niet overuit.

4. Ik ben vanaf vrijdagavond met vakantie naar Duitsland (geen winterbanden :S) voor 1 week. Geen internet daar, dus even geen update van mij kant. Ik heb wel via een privebericht gevraagt aan Kensei (modje) of hij de lijst bij wil houden van deelnemers.

5. Graag zou ik van iedereen willen weten of je eventuele vriend(en), vriendin(nen), man, zoon, dochter, zoon en dochter, schoonmoeder, zonen en dochters... etcetra mee neemt, zodat ik precies weet hoeveel ik moet doorgeven aan JD en Plaza.

Iedereen bedankt tot dus ver voor de leuke sfeer in dit topic :).. en ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak met het organiseren.

Fabia

† In Memoriam
Zullen we het er maar op houden dan, want hij is ook meteen verdacht stil opeens !! Angstzweet zal hem wel uitbreken !! :1761:

Yeb, ik haat tandartsen:icon_smile_dead:. Heb eindelijk eentje gevonden waarbij ik me enigzinds op m'n gemaak voel. Bij deze tandarts houden ze nog rekening met je en kan je vragen om even te stoppen. Ook informeren ze de hele tijd hoe het met je gaat. Wel een verademing na al die bekken beulen. Dus ik weet hoe je voelt Nemo en wens je heel veel sterkte.

Falcon

Donateur
UPDATE 2!! :)

1. Programma zoals in de startpost gaat over naar definitief. JD Tuning is namelijk akkoord met 18 april om 15:00 tot 16:00. Pak van mijn hart, want dan kan ik met gerust hart op vakantie, omdat de datum dan ook hierbij definitief is :)

2. Antwoord gehad, op mijn verzoek tot sponsering van deze meeting, van AB Mulder (dealer Zutphen) dat ze waarschijnlijk gaan sponseren, maar dit hangt nog af van het aantal deelnemers van de meeting. Meer hierover later!

3. Ik wil 1 april zetten als einde inschrijfdatum voor de meeting. (geen grap ;)) Zodat ik het aantal mensen daadwerkelijk kan doorgeven aan Plaza, JD en Mulder.

Graag nogmaals het verzoek om even aan te geven met hoeveel man je komt! Alvast bedankt!

PS: Ik heb Kensei gevraagt om zsm de startpost te wijzigen met deze informatie en de aanmeldingen die nog genoemt werden in de vorige posts. Je bent niet vergeten zullen we maar zeggen ;)

JeeWee

Actief lid
Tjonge.... ben eventjes niet hier geweest (studie, werk, humeur) en de voorjaarsmeeting is een feit. Zoals al eerder aangegeven kom ik een beetje uit die hoek, maar Zutphen en omgeving ken ik nou niet echt heel goed. Dus ik ben er ook bij. Da's dus met een O2 combi, en zonder aanhang. Die vindt tijd in de auto doorbrengen een noodzakelijk kwaad, dus voor dit soort vermakelijke zaken mag ik fijn alleen op pad. Hoe lang duurt het eigenlijk nog tot 18 april????????

MarcoO2

Forumguru
Ook informeren ze de hele tijd hoe het met je gaat.

:ot:Ik heb alleen altijd zo'n moeite met antwoorden... als die tandarts tegelijk zijn halve instrumentarium in mijn mond porbeert te begraven!

Maar on-topic: ik heb er zin in! Programma ziet er super leuk uit!

JeeWee

Actief lid
Off-topic:
:ot:Ik heb alleen altijd zo'n moeite met antwoorden... als die tandarts tegelijk zijn halve instrumentarium in mijn mond porbeert te begraven!

How about een teken afspreken? Bij mijn tandarts is dat een geheven linkerarm. Werkt prima! Dan stopt ie met waar hij mee bezig is (wat ik overigens nooit precies wil weten....), en dan geef ik antwoord of ik kan 'm, analoog aan wat Stefan aangaf, een knal verkopen ;)

Beetje on-topic:
Veel te lang!! Ongeveer 65 nachtjes uit mijn hoofd gerekend!

Tjemig. Da's dus ook nog 65x wakker worden, met dat hele ochtendritueel (nee, ik heb géén ochtendhumeur) en nog zo'n 45x naar mijn werk..... Da's best wel erg lang voor wachten op een meeting. *Zucht*

On-topic: Ik heb er echt wel zin in! Leuk rondrijden met een sliert Skoda's, meer leren over dingen die ik normaal links laat liggen (tuning, poetsen) en over andere forummers! Leuk, leuk, leuk, leuk. Denk ik ;)

Rolle

Senior Member
Belgische deelnemers aan de meeting

Staan er op de deelnemerslijst (buiten mezelf) nog Belgen? Of ga ik als enige ons vertegenwoordigen?

Rolle

Senior Member
Die moet als ik me niet vergis van nog een eindje verder (West Vlaanderen) komen. Dat maakt voor hem natuurlijk dat het enkele rit toch al gauw 300km is naar Zutphen. Ik weet niet hoe "fanatiek" hij is maar dat zou ik persoonlijk (en zeker als ik op mijn eentje ga) net iets te ver vinden.

nemo

Senior Member
Die moet als ik me niet vergis van nog een eindje verder (West Vlaanderen) komen. Dat maakt voor hem natuurlijk dat het enkele rit toch al gauw 300km is naar Zutphen. Ik weet niet hoe "fanatiek" hij is maar dat zou ik persoonlijk (en zeker als ik op mijn eentje ga) net iets te ver vinden.

Daar heb je gelijk in. 300 km is wel erg ver!

cvegreen

Forumguru
Oei , ik ben onderwerp geworden (lol).
Mijn hart zegt volmondig "ja" , maar eerlijk is eerlijk meer als 300km rijden voor een meeting zie ik dan niet zo zitten . 2 kleine kids met hun benodigdheden , mijn vrouw en ikzelf . Mijn fabje zou een beetje overladen vol zitten denk ik. De buggy , speelgoed , eten en drinken voor die klein mannen . Mijn vrouw en ik hebben toen we nog niet lang samen waren een afspraak gemaakt , dat we altijd samen ergens naartoe gaan gemaakt en daar wijken we niet van af . Fabia , ik heb dat niet gelezen hoor dat je me een lift aanbied ? Ik ben deze week al gans de week heel weinig online omdat de klein mannen allebij de griep en buikgriep opeenvolgend gekregen hebben , mijn vrouw ook de griep en ik een heel grote verkoudheid , neigend naar griep ,maar niet veel koorts gehad waardoor ik kon blijven werken. Maar hier thuis hadden ze me ook nodig om te helpen in het huishouden. Daardoor niet alles kunnen lezen sorry.

MarcoO2

Forumguru
Hopen dat jullie snel weer beter zijn en natuurlijk ook dat jullie bij de meeting kunnen zijn! Lijkt me leuk om je na al je berichten (en niet alleen openbaar) een keertje te ontmoeten! Maar wat niet kan, kan niet natuurlijk!

Ronnie

Forumguru
Oei , ik ben onderwerp geworden (lol).
Mijn hart zegt volmondig "ja" mannen . Mijn vrouw en ik hebben toen we nog niet lang samen waren een afspraak gemaakt , dat we altijd samen ergens naartoe gaan gemaakt en daar wijken we niet van af .

Wees maar niet bang CV, op den duur "vervagen" zulke "afspraken"..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan