Het blijft compleet giswerk van de zijde van Pon die immers beweerd het probleem niet te kennen maar wel via Hegeman meent dat dit wel de oplossing is
Er is zelfs geen enkele zekerheid dat het trekspanning is, de fabia is daarmede een proefkonijn waar minder verstrekkende reparaties niet eens uitgevoerd zijn
Er is niet eens een diagnose dat het trekspanning is
De beoogde reparatie is niet eens exact gespecificeerd in termen aantal, plaats en diameter van boorgaten behalve dat het in de buurt van de balk is
Het heeft iets weg van een doktor die u noch gezien noch onderzocht heeft die zegt laten we eens een stomaatje proberen meneer
In ieder geval krijgt Pon morgen een aangetekend schrijven waarbij ik hen zal laten specificeren het aantal gaten, de plaats waar, de diameter een en ander voorzien van originele bouwtekeningen onder overlegging van de werkplaats instructies uit Tsjechië en uiteraard de gewijzigde type goedkeuringen Europese toelating
Tevens geef ik daarbij aan dat ik een contra expertise zal doen laten uitvoeren en dat bij een afwijkende uitkomst de kosten voor rekening van Pon zijn
Mocht een en ander na uitvoering overigens niet helpen verklaren zij de kosten voor totaal vervanging van de bodemplaat voor hun rekening te laten komen
Tevens dienen zij te tekenen voor eventuele gevolg schade, daaronder in ieder geval te verstaan roest schade, afkeuringen APK of zelfs uit het verkeer trekken door dat niet voldaan werd aan de type goedkeuring en of gevolgen in de sfeer dat een en ander tot schade aan ondergetekende of derden leidt