Skoda succesvoller dan de andere VAG-merken....

Bakkertje

Forumguru
Oef, ik ben heel benieuwd wat dit allemaal gaat betekenen voor het merk en onze portemonnees ..?
En het is inderdaad triest @Tuulster dat Skoda nu voor z'n succes moet boeten..

Tuulster

Forumguru
Vreemde manier van ondernemen;

Hé, we hebben een heeeeeel succesvol bedrijfsonderdeel!
Kom laten we het even inperken......:banghead: :tegek:

Canon-Eye

Forumguru
Kom kom mannen, niet zo somber...

Ik kan er niet echt mee zitten, eerlijk gezegd.
Tot heden ben ik erg tevreden over de Skoda('s) die ik (gehad) heb, maar ik zit er vanzelfsprekend niet aan vast. Het zal me dan ook geen moeite of hartzeer kosten als ik de volgende keer eventueel iets anders zou moeten kiezen.
Dus ik zie geen reden om zielig te gaan zitten doen...

Zoals mijn wijze vader placht te zeggen: "Loop niet hard voor een bus of voor een vrouw, want er komt zo wel weer een andere."
Vertaal dit naar de automobielindustrie, maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes... :D

Eppiegrande

Actief lid
Kom kom mannen, niet zo somber...

Ik kan er niet echt mee zitten, eerlijk gezegd.
Tot heden ben ik erg tevreden over de Skoda('s) die ik (gehad) heb, maar ik zit er vanzelfsprekend niet aan vast. Het zal me dan ook geen moeite of hartzeer kosten als ik de volgende keer eventueel iets anders zou moeten kiezen.
Dus ik zie geen reden om zielig te gaan zitten doen...

Zoals mijn wijze vader placht te zeggen: "Loop niet hard voor een bus of voor een vrouw, want er komt zo wel weer een andere."
Vertaal dit naar de automobielindustrie, maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes... :D
En daar gaat her tenslotte om waar je tevreden mee bent. Indien Skoda wordt uitgekleed dan zal de tevredenheid afnemen. Gaan wr dan ineens een dure VW kopen? Of ga je dan orienteren op de markt? VW is niet het enige aito merk in de wereld...

leon-cupra

Forumguru
Was daarnet ook het artikel aan het lezen. Zoals het artikel ook vermeldt en je meermaals in de reacties terug vindt: het is geld dat in de tjechische economie blijft en niet terugvloeit in de duitse economie. En dat is wss nu het einddoel, meer middelen in de duitse econmie door de winst van skoda af te romen.

Het is natuurlijk de vraag maar wat skoda gaat doen, prijsstijgingen doorrekenen aan de consument? Waarschijnlijk wel, er staat nog geen stop op de groei van skoda en dan kunnen ze het zich gemakkelijk permiteren. Zie maar naar het succes van de Superb, Kodiaq en wacht maar met de Karoq. De productie kan de vraag toch niet aan.

Bovenaan Onderaan