Japanese Power
Donateur
Als ik dit artikel moet geloven kan dat een vervelend staartje krijgen...
Aan de andere kant is het VW concern wel de redder geweest van Skoda eind jaren '90.
Andere optie om Skoda goedkoop te houden is toch maar weer besparen op het interieur
Bekijk bijlage 62683
En daar gaat her tenslotte om waar je tevreden mee bent. Indien Skoda wordt uitgekleed dan zal de tevredenheid afnemen. Gaan wr dan ineens een dure VW kopen? Of ga je dan orienteren op de markt? VW is niet het enige aito merk in de wereld...Kom kom mannen, niet zo somber...
Ik kan er niet echt mee zitten, eerlijk gezegd.
Tot heden ben ik erg tevreden over de Skoda('s) die ik (gehad) heb, maar ik zit er vanzelfsprekend niet aan vast. Het zal me dan ook geen moeite of hartzeer kosten als ik de volgende keer eventueel iets anders zou moeten kiezen.
Dus ik zie geen reden om zielig te gaan zitten doen...
Zoals mijn wijze vader placht te zeggen: "Loop niet hard voor een bus of voor een vrouw, want er komt zo wel weer een andere."
Vertaal dit naar de automobielindustrie, maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes...
Precies. De korte samenvatting van hetgeen ik bedoelde...VW is niet het enige aito merk in de wereld...
Da's op dit moment een beetje lastig. Ik rij al 15 jaar geen VW meer, alleen Skoda's...meteen VW boycotten
Nou dan eh dan, pfff. Alle VW's van de weg drukken? Is dat een optie?Da's op dit moment een beetje lastig. Ik rij al 15 jaar geen VW meer, alleen Skoda's...