Mijn 1e auto was een Simca 1100, jawel. In Australia.
En de 1e VAG een Golf 1 - 1200, en daarna weer een Golf 1 1600 automaat, hardgroen metallic met gouden spikkels in de lak.. Ik denk de voorloper van de GTI. want dat ding was al -zeker voor die jaren- bloedsnel.
Maar Pon reageerde extreem traag mij een probleem met de voortrein. Stuur onder een hoek van ca 30 gr om rechtdoor te rijden. Overgestapt op Volvo en daar 30 jaar gebleven. Nadat ik al Volvo reed kreeg ik pas bericht dat het idd voor hun rekening was, een Golf 1 jaar oud. Daar mag je toch niet moeilijk over doen?
Nu de 2e Fabia. En ik snap de marketing wel, maar
wíl het niet snappen.
In de F1 & F2 koeling in dashboardkastje. Nu de F3 practisch full options en helaas geen koeling meer, wel een onhandig groot vak waar een groooooote warme fles in past. Waardeloos. Parapluvak idem ditto.
Nee, ik wil geen Rapid, laat staan groter. De parkeerplaatsen bij ons lijken met elke regenbui te krimpen. De andere auto's meppen alleen maar méér deuken in je auto, zeker de 2-deurs.
En de F1C is voor mij groot genoeg. Maar waarom kan ik dan niet b.v. ook de opties krijgen van de grotere auto's?
F3C voor dik 26K aan euries, daar mag je toch nog wel een páár voorzichtige eisen aan stellen?
Wordt een eventuele opvolger weer een F4C? Als ze het model verder gaan uitkleden, dan kijk ook ik wel even verder.
Ik denk zelfs dat een opvolger een SRV-elektrokar
wordt.
Maar niemand wil of kan mij vertellen wat er met de accu gebeurt als ik door omstandigheden b.v. een 1/2 jaar niet achter het stuur kan kruipen, en de auto 'vergeten' is aan de lader te zetten.
Opvolger? Ik ga pas kijken als het zover is, niet eerder. Want de (ook politieke) ontwikkelingen gaan zo snel dat niemand mij kan vertellen hoe het over pakweg 3 jaar is
. Het gaat mij allemaal even te snel.
grtssssssssssss