EdK
Forumguru
Neeee want die is een prijzenoorlog begonnen dus daar blijven je prijzen hetzelfde.laat ik aan BTW bij de Jumbo achter.
Voor die sigaar mot je dan naar appie hijn gaan, die pakt je dubbel....
Neeee want die is een prijzenoorlog begonnen dus daar blijven je prijzen hetzelfde.laat ik aan BTW bij de Jumbo achter.
Dat valt nog best mee, ligt eraan wat je koopt. En ook dan speelt kwaliteit weer een rol. Maar voor meer BTW krijg ik geen betere kwaliteitNeeee want die is een prijzenoorlog begonnen dus daar blijven je prijzen hetzelfde.
Voor die sigaar mot je dan naar appie hijn gaan, die pakt je dubbel....
Hangt ervan af hoe je "de deur uit" definieert.Als de kinderen de deur uit zijn, dán gaat het wel goed schelen denk ik.
De Passat staat qua materiaal gebruik en detail afwerking op een net iets hoger niveau als de Superb vind ik. Maar puur qua design/ lijn zie in de Super veel liever. Zeker de middenconsole van de Superb vind ik veel knapper van lijnenUiterlijk dan?
Toevallig vandaag weer in de nieuwe Passat gezeten van een collega en de materialen zijn toch wel mooier dan de Skoda, alsook de afwerking. Maar of dat het prijsverschil waard is? Als ik zie wat een Passat moet kosten die uitgerust is zoals mijn Skoda (ja ik weet dat de Passat en Octavia niet dezelfde klasse zijn, maar wat voor mij belangrijk is, is de ruimte en dan zijn ze voor mij wél dezelfde klasse), dan zou ik echt wel heel veel duurder uit zijn dan nu. Duurder dan mij lief is, voor de materialen en geluidsisolatie.