Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat het kale bedoeld is als zijnde dit is de basisuitvoering van de Superb en die is zeker als business uitvoering niet echt kaal natuurlijk. In vergelijk met de ambition business daarentegen is de gereden uitvoering vrij standaard.
Bedankt voor het aanbod Erg knap dat je, ondanks na 14 jaar, je schoonvader om hebt weten te praten van een C5 naar een Q3. Twee totaal verschillende auto's maar het gaat er om dat je schoonvader blij is met de keuze. En.....hij heeft een DS waarin hij af en toe kan wegdromen....
@kansberg ompraten is een groot woord, overtuigen is meer op zijn plaats, maar als je Citroen primair hebt gereden om zijn vering, dan wordt het nu lastig.. of juist eindelijk makkelijk
@micky mijn vader net hetzelfde, na de XM is er geen Citroën meer gekomen omwille van dezelfde reden, was enkel nog de C5 die nog een hydropneumatische vering had maar vader vond hem niet Citroën genoeg. Dus in plaats daarvan ... Ford ... ja ik begrijp hem nog niet na 41 jaar maar nu is hij wel langzaam aan het kijken voor een Yeti.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.