Skoda SuperB 1.6 TDI bij Autoweek klokje rond

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat het kale bedoeld is als zijnde dit is de basisuitvoering van de Superb en die is zeker als business uitvoering niet echt kaal natuurlijk. In vergelijk met de ambition business daarentegen is de gereden uitvoering vrij standaard.

micky

Forumguru
Ik denk dat we "kaal" hier toch maar als "persoonlijke mening" moeten zien ;) wat de een kaal vind vind de ander blijkbaar niet kaal:jaja:

Joske

Forumguru
:ot:

héééél persoonlijk volgens mij :D

Kaal is ook mogelijk op de moto, geen enkel probleem :deuk:

Helm-kaal-hoofd.jpg

kansberg

Forumguru
@micky :

Bedankt voor het aanbod :thumbsup:Erg knap dat je, ondanks na 14 jaar, je schoonvader om hebt weten te praten van een C5 naar een Q3. Twee totaal verschillende auto's maar het gaat er om dat je schoonvader blij is met de keuze. En.....hij heeft een DS waarin hij af en toe kan wegdromen....

peterrapid

Forumguru
@micky mijn vader net hetzelfde, na de XM is er geen Citroën meer gekomen omwille van dezelfde reden, was enkel nog de C5 die nog een hydropneumatische vering had maar vader vond hem niet Citroën genoeg. Dus in plaats daarvan ... Ford ... ja ik begrijp hem nog niet na 41 jaar maar nu is hij wel langzaam aan het kijken voor een Yeti.

Bovenaan Onderaan