Even een update inmiddels ruim 75000 kilometer gereden op gas. Recent heeft de gasboer nog een check gedaan en de uitstootwaarden zitten nog steeds op het zelfde niveau als bij inbouw. Volgens hem is de motor nog gezond en kan hij nog tijden mee. Gooi echter wel de laatste 50000 km bij elke tankbeurt benzine bardahl top oil in de tank als extra zekerheid. (komt overeen met een klepsmeringssysteem). Mijn gasverbruik is 1 op 12,65 en benzineverbruik 1 op 123,4. Ook nog even gekeken naar een andere auto en schrok van inruilwaarde Superb. Snap de hele autohandel niet meer. Eerder keek ik in de koerslijst en je kreeg altijd iets meer dan de koerslijst. Nu verkopen ze tweedehands auto's aanzienlijk duurder dan wat aangegeven is in de koerslijst (bedrag wat staat bij aankoop erkende dealer) en bieden ze voor je auto duizenden minder dan wat staat bij inruil bij dealer. Ik kom op een afschrijving van € 21.000,- in 2 jaar. Dat is me wel heel gortig. (lpg had hier ook invloed op, bij benzine zou inruil € 1500,00 meer zijn geweest). Ik rij dus nog wel even door.