Bedankt voor de tip
@Cordoba Zal het morgen even doorgeven aan de schadehersteller dat ze dat even checken.
Het zal gemakkelijker zijn om dat nu geregeld te krijgen dan wanneer je de auto al weer een tijdje terug hebt.
Kunnen ze het beter nu meteen checken / vervangen.
Het was inderdaad een behoorlijke klap
@kansberg. Ik had op het moment van de klap eigenlijk geen enkel benul wat ik nu geraakt had. Dat kwam pas toen ik stil stond. Ben behoorlijk geschrokken. Kan aan mezelf merken dat ik nu tegenwoordig zo'n beetje elke centimeter berm en aan de weg grenzende weilanden ongemerkt afspeur naar eventuele rondlopende dieren. Schrik zit er ongemerkt nog steeds behoorlijk in denk ik. Vooral als je gaat nadenken over hoe het ook anders had kunnen aflopen. Reetje heeft inderdaad niet veel geleden. Was op slag dood. En de auto is inderdaad maar blik. (maar stiekem wel een hele mooie
) Maar dat gaat weer goed komen.
Inderdaad
@Blackokkie2 Bedragen lopen tegenwoordig snel op. Ik krijg bij ophalen van de auto een fotoreportage van alle werkzaamheden die ze uitgevoerd hebben. Ben benieuwd wat er allemaal vervangen / gerepareerd is.
Bedankt
@Arco. Hij wordt inderdaad weer in ere hersteld. Eigenlijk is dat niet helemaal waar....
Ik had de voorzijde namelijk nog niet aangepakt Dit stond echter nog wel steeds op mijn wensenlijstje.
Ik was namelijk van plan om het front zwart te (laten) maken. Heb vandaag even contact gehad met de schadehersteller.
Deze vertelde mij dat alle onderdelen (origineel) al besteld en geleverd waren inclusief weer een chromen grille.
Maar hij begreep mijn idee en gaf aan dat ze dit probleemloos in de kleur kunnen spuiten. evenals de chromen strip tussen de mistlampen. Dus toch nog een beetje geluk bij een ongeluk. Alleen het logo op de kap is dan nog chroom maar volgens mij zijn daar op superskoda.com wel alternatieven voor te vinden. Zag dat jouw logo ook zwart is. Ziet er wel heel mooi en sportief uit moet ik zeggen.
@kansberg Als ik het mij goed kan herinneren ben jij nog al bedreven in photoshop.
Kun jij makkelijk de onderstaande foto shoppen zodat grille en onderstrip zwart zijn
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo iets er uit gaat zien..
Hoor het wel als het lukt...
Greenline badge komt ook niet weer terug trouwens....
Oja
@Arco wat is een omnium verzekering?
Bekijk bijlage 49806