Skoda Superb Combi outdoor 3.6 V6 facelift

tist

Actief lid
.. Ook de TV tuner is nice, moet je wel laten bijstellen aangezien die anders afspringt vanaf 5km per uur.

Allereerst proficiat natuurlijk :-)
Een vraagje ...
Is die "bijstelling" al gebeurt ? Zo ja ook in het LAC ?
 

dirkkroneman

Forumguru
De Skodaforum meeting is niet te vergelijken met andere meetings hoor! Probeer je hier niet over te halen, maar toen ik een 1e meeting kwam was ik blij verrast. ;)
 

bigjim

Lid
Dag samen,

ondertussen heb ik er bijna 35000 km opzitten met mijn superb. Qua motor, ruimte, … is en blijft dit een topwagen. Ondertussen start ik in een nieuw bedrijf met dito nieuwe bedrijfswagen, dus moet ik mijn wagen trachten te verkopen.

Gezien het een bijzondere wagen is qua motorisatie (3.6 v6 4x4) alsook qua opties (letterlijk full option incl lederen, verwarmbare, geventileerde zetels, inbouw tv vooraan, ingebouwde schermpjes voor- en achteraan, adaptieve xenonlampen, keyless acces, voorverwarm (of cooling-)functie, regen- en lichtsensoren, panoramisch open dak, trekhaak, winterbanden met mooie velgen, dakkoffer, columbus navigatie…) vroeg ik mij af of iemand mij tips kon geven bij wie of waar ik deze wagen best kon verkopen. Uiteraard ben ik realistisch en zal ik nooit echt content zijn van de verkoopprijs (nieuwprijs > 52000 euro, nog geen 2j oud), maar ik had graag een breed publiek bereikt. Want hij is nl echt nog wel in superstaat, en mooi om naar te kijken ;)

Greetz,

Big Jim (still big skoda fan)
 

Joske

Forumguru
niet vergeten dat deze wagen een Belgische wagen is? ;)

ik vrees dat je op de Belgische markt hem niet kwijt zult geraken.... weet niet wat de CO2 uitstoot van je vehikel is? Maar met de nieuwe regeling die er op 1 januari komt zou het nog wel eens lelijk kunnen tegen vallen qua BIV en jaarlijkse rijtaks. Misschien wel in die mate dat je er beter gewoon mee blijft rijden..
 

bigjim

Lid
@internetboarder : thx 4 the info. Is er op het forum daar ook een plaats voor?
@Joske : eenvoudig wordt het allicht niet, maar voor de juiste prijs moet het lukken. Is natuurlijk de vraag wat dat is, aangezien er geen referenties zijn. Komt er dus idd op aan om iemand te vinden die met een gigantische full option 3.6 V6 4x4 wil gaan rijden, ongeacht CO2 toestanden. Maw, iemand zoals mij ;)
 

oco1979

Forumguru
Voor belgische markt vrees ik dat deze niet ga kwijt geraken of aan een zééééééér dumping prijs.

Zo motorversie in een skoda blijft een skoda voor de meesten,geen kwaad woord over skoda,is nu eenmaal de markt.

Kan je hem niet overzetten op je ander bedrijf ?
 

Joske

Forumguru
je vraagt er 26.000 euro voor zo te zien.. vind ik reuze meevallen voor zo een complete auto :thumbsup:

ik hoop dat je "tijd" hebt, want ik zou wel even geduld uitoefenen als ik jou was. Tot de juiste persoon langs komt ;)
 

CDK

Forumguru
Invoeren in NL gaat dik BPM kosten, zoals vaker geschreven zat op mijn auto 19000,- van die onzin belasting buiten de BTW om, dus om een auto van 2 jaar in te voeren gaat nog een flinke naheffing resulteren vrees ik...
Anyway... Succes met de verkoop!
 

Der Einser

Forumguru
En nog maar te zwijgen over het nadeel dat de nieuwe Superb roet in het eten gooit (waardedaling) op deze net 2 jaar oude speciale sup.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan