Skoda Tuning ervaringen

Frenk21

Forumguru
Heeft er iemand al ervaring met het tunen van een motor met ACT? Ben benieuwd of dat nog wat uitmaakt:pieker:

Fmoon

Forumguru
Om met het verkeer in Nederland mee te kunnen komen heb je geen 200+pk nodig.

Dat meer PK's leuker zijn is een feit.

dirkie996

Forumguru
Met m'n Ducati z'n 160pk, heb ik nu toch meer dan "voldoende" pk's.
Met m'n RS gaat het, zelfs tot nog maar aan 4500t/min, reeds heerlijk vlot. Ik hoop dat die 230pk ook meer dan " voldoende" zullen zijn. Je wordt het zo rap gewend.:bloos:

leon-cupra

Forumguru
Ik vind het "frustrerend" dat ik te weinig wagens tegen kom waar je eens gezellig tegen kan sprinten. Meesten zijn stukken trager. Gisteren ook, iemand die sportief aan het rijden was en redelijk zat te boren in mijn gat(figuurlijk hé :tongue:) Was al iets later, geen verkeer, lege baan voor mij, geen flitspalen ... 2 vitessen terug schakelen en hup 5sec later zag ik mijn achterligger nietmeer (en ondertussen zaten we tegen de 190 :pardon:) niets spannend meer aan met een vRS :deuk:

Volgende terug 150 - 160pk zodat het wat spannender wordt:D

B.Stuurder

Forumguru
Met m'n Ducati z'n 160pk, heb ik nu toch meer dan "voldoende" pk's.
Met m'n RS gaat het, zelfs tot nog maar aan 4500t/min, reeds heerlijk vlot. Ik hoop dat die 230pk ook meer dan " voldoende" zullen zijn. Je wordt het zo rap gewend.:bloos:
Blijft leuk hoor...vanaf de 4500 wordt ie pas vlot ;)

B.Stuurder

Forumguru
Dan woon je toch echt in het verkeerde land. Ik heb vanochtend gesprint tegen een nieuw type Mustang GT 5.0 met 450pk, BMW 435i met 380pk en een Corvette met 420pk :D
Heb zo'n vermoeden dat jij daar 3x een "probleempje" tegen gehad zou hebben ;)
Woon jij in Amerika dan? Ik kom nooit wat tegen dat de moeite waard is.

B.Stuurder

Forumguru
Ik kom ze tegen wanneer mijn vrouw erbij is en ik dus niet mag :(
Ja dat is wel 1 keer gebeurd, maar verder hoogstens een BMW 320i die het gat probeerde dicht te rijden. (niet dus :deuk:) Oh ja en een keer een Porsche in de Beneluxtunnel, die zat in mijn gat zoals ze in Vlaanderen zeggen. Maar nadat ik gas had gegeven naar boven toe de tunnel uit, haakte hij af. Of ik echt sneller was weet ik niet, wel gekker denk ik :D

philippe bakker

Forumguru
Da
Ja dat is wel 1 keer gebeurd, maar verder hoogstens een BMW 320i die het gat probeerde dicht te rijden. (niet dus :deuk:) Oh ja en een keer een Porsche in de Beneluxtunnel, die zat in mijn gat zoals ze in Vlaanderen zeggen. Maar nadat ik gas had gegeven naar boven toe de tunnel uit, haakte hij af. Of ik echt sneller was weet ik niet, wel gekker denk ik :D
das waar !

B.Stuurder

Forumguru
Serieus he ik geef tegen 70 km/u vol door in sport. En die plakt in mijn gat en duwt van ga es opzij. Da maak ik echt niet veel mee !!!!
Da's niet standaard
Peugeot 308 GTi 1.6 e-THP 270 Pk 2016 - Specificaties
Specificaties
Jaargang
spacer10.gif
2016
Carrosserie
spacer10.gif
Hatchback
Transmissie
spacer10.gif
Handgeschakeld