jeroenschmidt78
Actief lid
Mooi hoor!! Waren ze er lang mee bezig???
Mooi hoor!! Waren ze er lang mee bezig???
mmmmm, dan hebt ie op de terugweg lekker met zijn opgefokte wagen file kunnen rijden.....maar als ik me niet vergis van 1300 tot 1600 en aankomst 1245 en vertrek 1615
mmmmm, dan hebt ie op de terugweg lekker met zijn opgefokte wagen file kunnen rijden.....
Hoe weet jij nou weeer dat hij 1745 terug was ?
zegt mijn glazen bol
Als je geen waarde hecht aan maatwerk (afstellen op de rollenbank) en geen tastbaar bewijs nodig hebt voor je innerlijke rust in de zin van een vermogensrapport met voor en na meting, dan kan je voor stage 1 gaan. Zelf zou ik altijd voor 1+ gaan, maar de keuze is aan jou. Bij maatwerk worden eventueel aanwezige dipjes er uit gehaald en is je vermogenswinst meestal een fractie hoger.wil ik graag advies of ik beter stage 1 of 1+ kan doen
okey en het afschrijven van je EGR zit dat in die prijs inbegrepen bij stage 1+?
en hoef ik verder dan niks te veranderen aan mijn versnellingsbak want zoiets zag ik er ook nog bij staan
zal ik wel niet hebben dan. simpel model heb ik wat dat betreft
De Fabia Greenline is niet leverbaar geweest met een DSG, want die zou ik anders echt wel hebben genomen na 4 jaar in een O2c DSG...Heb je een DSG?