G
GioStyle
Dan zou je kunnen proberen, staat op 13:00, contact gehad met Lucas
Ik mag ook op 13 november komen. Ik ben blij! Dank je voor de suggestie.
Dan zou je kunnen proberen, staat op 13:00, contact gehad met Lucas
Nee. Mijn RS is volledig origineel. Alleen de Stage 1 + DSG tuning wil ik laten doen en ik ben nog op zoek naar een originele Skoda 18" winterset. That's it.
Vandaag bij VAG techniek geweest, om 09:00 uur eerst een Longlife beurt laten uitvoeren.
Vakkundig werd de beurt uitgevoerd en werd daarnaast mijn interieur nog eens uitgezogen ook :-)
2 bemerkingen: 1. Regensensor defect (dat wist ik helaas al). 2. Koplampsproeier bijrijderskant lekt (alleen indien vloeistof tot in de bijvulpijp wordt afgetopt). Eens kijken of ik dit tzt "eenvoudig" zelf op kan lossen.
Vervolgens is gestart met de Stage1 tuning, allereerst uitlezen, vervolgens voorzien van de meest recente fabriekssoftware om deze vervolgens aan te passen. Aansluitend meegereden met de testrit waar ik heel blij van werd. EGR op advies NIET laten wegschrijven ivm toekomstige aanscherping van de APK regelgeving.
Zeer tevreden en ik kom zeker weer terug voor het onderhoud bij VAG techniek (ondanks de 110 km enkele reis).
Ik heb samen met Robert een afspraak staan op 13 november, misschien kan je nog erbij op die dag.
Wat is je twijfel als ik vragen mag?@Frisco: goed om te horen dat je tevreden bent. Ik twijfel nog steeds tussen jd-engineering en vagtechniek.
Heb je ook een rollenbank uitdraai van je tuning of alleen de tuning er op laten zetten ?
Alleen verschil in reistijd is een argument om te twijfelen Wil je langer of korter van de terug reis genieten?Ik twijfel nog steeds tussen jd-engineering en vagtechniek.
Klopt; zonder uitdraai, de proefrit overtuigde me voldoende@Wizardtm , hij heeft stage 1 laten tunen, dat is zonder uitdraai. Stage 1+ bij VAG is met uitdraai.
Krijg je bij JD ook als je met minimaal 2 mensen komt. Althans kun je naar vragenVergeet de 20% korting niet bij VAG!