Om eerlijk te zijn, het klinkt mij eigenlijk nèt iets teveel als een commercieel Wij van WC-eend verhaaltje...Aangezien het een leaseauto betreft plaats ik deze post even anoniem, ben gewoon actief op dit forum onder naam en kenteken, het leek me beter om dit even apart te posten, want het mag natuurlijk niet.
Om eerlijk te zijn, het klinkt mij eigenlijk nèt iets teveel als een commercieel Wij van WC-eend verhaaltje...
Thanks.Voorlopig dan maar het voordeel van de twijfel...
Mmmmm...geen idee...dit is de link met het product. Dat zegt niks over wat er in zit. Ja een ARM chip....Inhoudelijk ben ik wel benieuwd naar de verschillen tussen een JD externe box en bijvoorbeeld deze box..
@tomtom: vraagje: Hoe lang rijd je deze Superb al of is hij nieuw? Wat heeft je doen besluiten nu te kiezen voor de chip?Gisteren de Racechip S chipbox geplaatst in mijn Skoda Superb 1.6 TDI DSG.
De prijs?Inhoudelijk ben ik wel benieuwd naar de verschillen tussen een JD externe box en bijvoorbeeld deze box..
Om eerlijk te zijn, het klinkt mij eigenlijk nèt iets teveel als een commercieel Wij van WC-eend verhaaltje...
de tuning moet er uit kunnen voor een beurt.
Voor mij een no-go dus. Speedbuster boxen zouden het beter moeten doen en met 4 sensoren monitoren. Het is en blijft een fopdoos
En ik geloof niet dat hier iemand van een leasemaatschappij aan het meelezen is om eventuele misstanden te melden.
Hoeveel lease-auto's rijden hier wel niet die verlaagd zijn, andere velgen, gechipt zijn, enz.
Ik weet het, als ik het gewoon goed wil doen moet ik bij stage 1 beginnen maar budgetair heb ik ook nog wat andere zaken en wensen. En niet alleen auto gerelateerd..... dus ja, ik kan het allemaal maar 1 keer uitgeven.