philippe bakker
Forumguru
Aha !Dat heb je zelf in de hand:
Bekijk bijlage 64831
Aha !Dat heb je zelf in de hand:
Bekijk bijlage 64831
Het was zeker tekortYep, das inderdaad Dld hoor.
En zo niet dan was het vast te kort. Of niet?
98Nice! 14,5sec 100-200. Met welke brandstof is de run gemaakt?
En die had hoeveel pk ?Niet verkeerd, beetje vergelijkbaar met wat mijn Octavia presteerde op 98
Aja tof dat ik ongeveer gelijk zit tegen eentje met 309 pk. En ja tegen jou Audi win ik niet dat wist ik al. Maar kom je naast mij ga ik wel eventjes proberen se ( tot ik je nr plaat nimeer kan lezen)309pk en 447nm op RON102. Gewicht was 1390 en met een handbak.
De Audi doet de 100-200 stukje sneller
Aja tof dat ik ongeveer gelijk zit tegen eentje met 309 pk. En ja tegen jou Audi win ik niet dat wist ik al. Maar kom je naast mij ga ik wel eventjes proberen se ( tot ik je nr plaat nimeer kan lezen)
Ja das fucking rapJa met die 309 pk heb ik ook wel rond de 13 sec getimed, maar dat was dan op RON102 en rond t vriespunt, dus echt ideale omstandigheden.
Audi heb ik met de nieuwe setup pas 1x getimed, dat was rond de 9,0
En dan ben ik dus nu vooral benieuwd naar het filmpje Vd TDI met box eropJa das fucking rap
Omdat ik er echt niks, nakkes, nada van weet ben ik dan ook wel weer blij met deze reactie.
@Corné de Kluijver stel dat ik het koop en ik tussen mijn oren al sneller en beter rij, dan ben ik natuurlijk al blij. Maar dan alleen met het idee, baat het niet dan schaadt het niet......
Fouten en gedoe zit ik met een net nieuwe auto niet echt op te wachten.
Is Speedbuster misschien net zo iets?
Ik weet het, als ik het gewoon goed wil doen moet ik bij stage 1 beginnen maar budgetair heb ik ook nog wat andere zaken en wensen. En niet alleen auto gerelateerd..... dus ja, ik kan het allemaal maar 1 keer uitgeven.
@tomtom deze app?
https://itunes.apple.com/us/app/speedometer-speed-box/id286677125?mt=8
Niemand met VCDS (of andere OBD fout lezer) of buurt?
Azo, thx. Vraag me wel af hoe nauwkeurig zo'n (GPS based) app kan zijn? Maar het is wel een indicatie natuurlijk, en een seconde verschil is sowieso te groot voor in de "foutenmarge" te vallen denk ik...Nee, deze app. 2,29 euro. En nee geen Vcds in de buurt.