Rosinfield
† In Memoriam
De ene box is de andere niet
Zei CurverDe ene box is de andere niet
de ene doos is ook de andere niet
racechip wat doet deze :
TOMTOM@ kan je deze eens uitlezen door iemand om eens te zien of die ergens foutcodes heeft.
Sommige merken doen feedback van hun sensoren,zoals bmw zeker.
Daaruit kan ecu melden dat er een box aanwezig is of niet.
Kweet niet zeker of skoda al met zo iets is voorzien.
Da's wel een goeie tip. Ben ik ook benieuwd naar. Gevoelsmatig gaat het vlotter, maar zo kan je het goed meten.Oke, laten we het bij de feiten houden. Mijn vraag aan Tom;
Doe een meting 80-140 in de 5e versnelling, trek het stekkertje los en doe het nogmaals.
Zelfde weg, zelfde rijrichting. Dit door je passagier laten filmen met zn telefoon en hier posten.....ik ben erg benieuwd naar de verbetering met dit boxje.
En hoe post je een eigen filmpje ?Oke, laten we het bij de feiten houden. Mijn vraag aan Tom;
Doe een meting 80-140 in de 5e versnelling, trek het stekkertje los en doe het nogmaals.
Zelfde weg, zelfde rijrichting. Dit door je passagier laten filmen met zn telefoon en hier posten.....ik ben erg benieuwd naar de verbetering met dit boxje.
Dan komt erop bestand te grootuploaden + send???
Als je filmpje hebt waar je 2x de max snelheid rijdt lijkt me dat niet zo slim om op YouTube te zetten ???@philippe bakker Een filmpje plaats ik altijd via youtube. Als je een eigen youtube account hebt kun je daar je filmpje uploaden en dan de link hier plaatsen. Je kunt dan vanuit de post op het forum direct het filmpje afspelen.
Wat is Dld ?Hoezo was toch in dld??? Voor wie het nog niet weten, altijd als ik 200+ rij is het sowieso in Dld
Aaaaaaah neen ik ben nog niet in Duitsland geraakt. En dat staat dan boven je km teller. Max 120 en bv KruibekeDuitsLanD