Nee niet veel, boxje zit er nog steeds in. Werkt prima op stand 5. Boxje is er ook uitgeweest vanwege grote beurt bij dealer. Geen opmerkingen van dealer hierover gehad. Nog steeds blij met net dat beetje extra koppel bij inhaalacties.@tomtom any news/updates?
En toch ferm als je 150 pk kan hebben op zo’n 1.6 tdi’tje die dan nog steeds mussen dorst zal hebben@philippe bakker af fabriek al 115 pk en 265 Nm in plaats van de beloofde 105 en 250
Thanks, klinkt goed...Nee niet veel, boxje zit er nog steeds in. Werkt prima op stand 5. Boxje is er ook uitgeweest vanwege grote beurt bij dealer. Geen opmerkingen van dealer hierover gehad. Nog steeds blij met net dat beetje extra koppel bij inhaalacties.
Geen rookwolken, dsg problemen, foutmeldingen etc.
15 minuten wachten tot de spanning eraf is, en dan 5 minuten nodig voor inpluggen.Ziet er vrij complex uit, of valt dat wel mee?
Wel handig om weten dat het langs boven kan: ik dacht dat je echt onder je wagen moest gaan liggen...
Klopt helemaalDat klopt. Als mijn vrouw rijdt dan haalt ze 8,0 gemiddeld en als ik rijd net geen 12 lit gemiddeld
Ik heb in t verleden wel eens contact gehad met hem. Prima contact en nette prijzen. Momenteel geregeld weer een projectje wat langs komt op Facebook.
Laat je niet sturen door reviews.
Neem contact op en als je geen goed gevoel erbij hebt, doe je t niet.
@vleier, Celtemp heeft een nieuwe locatie en een nieuwe eigenaar heb ik vernomen. Recent is er een kennis van me met een O2 RS geweest die slecht liep door interne vervuiling en die jongen is er prima geholpen. Met de oude eigenaar had ik persoonlijk een erg slechte ervaring, hij kon z’n beloften niet nakomen en wilde z’n fouten niet oplossen.