Hoe ervaren je familieleden de upgrade? Is wel heftig niet?Met de winterbanden eronder zelfs in zijn 4 als ik doorduw.
Ik schakel nu wat vlugger op in de lage versnellingen om dit te vermijden.
Geert had me trouwens verteld over je koppeling, vandaar gevraagd om het koppel wat te beperken.
Straf !Je mag die kleinere gechipte motoren ook niet onderschatten, gewicht speelt ook een belangrijke rol.
Heb enige tijd geleden zo eens een ganse tijd een alfa mito 1.4 TB ( waarschijnlijk gechipt) meegepakt
Mijn vrouw weet ook niet van mijn chip. Ze zou toch maar zagenDe oudste zoon keek eens met van die verwonderde ogen bij het accelereren . Die had het onmiddellijk door.
En eerlijk, de vrouw weet er niet van ze gaat nooit boven de 3000 tr. En een auto interesseert haar eigenlijk geen bal
Ik zou mogen maar ze zou er wel over zagen.Triestig dat moeder de vrouw het niet mag weten eigenlijk
In een relatie moet je toch ook jezelf in de ander kunnen verplaatsen en de persoon in kwestie iets gunnen, zelfs al heb je er zelf niets mee....
Triestig dat moeder de vrouw het niet mag weten eigenlijk
In een relatie moet je toch ook jezelf in de ander kunnen verplaatsen en de persoon in kwestie iets gunnen, zelfs al heb je er zelf niets mee....
En met wat rijdt jij ?Heb onlangs op de Autobahn in duitsland een O3 RS goed kunnen volgen. Geen idee of die gechipt was maar echt los kwam die niet van mij (of hij durfde niet)
@yesRS@ Ik denk met een gechipte 2.0 TDI heeft ie dan wel meer moeite?
En met wat rijdt jij ?
Dat ligt eraan. Mijn vrouw is nogal angstig vanwege ervaringen met ongelukken in het verleden. Ze wordt nu al angstig als ik maar half gas geef, dus zou ik de auto laten tunen dan geeft het wellicht alleen maar meer ongemak als dat bekend is. Buiten dat auto's haar geen lor kunnen schelen en ze rijdt er nooit in.Triestig dat moeder de vrouw het niet mag weten eigenlijk
Het scheelt ook niet zo verschrikkelijk veel, het gaat niet om secondes verschil in acceleratie, totdat de RS ook getuned is natuurlijk, dan is het verschil wél exponentieel.1.4 TSI gechipt naar ca 150 PK en 270 NM. Maar door het lage gewicht en de Ultimate 102 prima prestaties.
Dat doe ik ook altijd waar ik kan en ik iemand mee krijg.Maarja uitdagen gewoon toch
Knallen ..