philippe bakker
Forumguru
Dat klopt. Als mijn vrouw rijdt dan haalt ze 8,0 gemiddeld en als ik rijd net geen 12 lit gemiddeldZal minder met tuning op zich te maken hebben, dan met het gebruik daarvan - oftewel de rijstijl...
Dat klopt. Als mijn vrouw rijdt dan haalt ze 8,0 gemiddeld en als ik rijd net geen 12 lit gemiddeldZal minder met tuning op zich te maken hebben, dan met het gebruik daarvan - oftewel de rijstijl...
Idd. Bij mij ook. De mannen van DVX performance hebben me dat verteld. Ik wist niet dat je daar langer mee kon rijden... ik vond het alleen gewoon duur...maar idd...off topicBeetje off topic, maar ivm het verbruik, tank sinds kort 98ron, verbruik is gezakt met 0,5 lt tov 95ron, zelfde rijstijl wel te verstaan,
Verschil in schoenmaat zeker?Als mijn vrouw rijdt dan haalt ze 8,0 gemiddeld en als ik rijd net geen 12 lit gemiddeld
We sjoemelen idd lekker verder op de al bestaande sjoemelsoftware1. Skoda Octavia Combi 1.6 tdi CAYC (sjoemelsoftwareblok) 2010 handbak
2. JD Engineering
3. Stage 1
4. 249,8 pk + 326,3 Nm
5. Positief , rijd na tuning heerlijk. Verbruik is exact hetzelfde gebleven (rijstijl ook)
6. 40.000 km
TypfoutjeZoals ik de grafiek lees, overdrijf of vertik je je hier......nu is 150 pk uit een 1,6 dieseltje ook respectabel!! Maar 250?
Het leek mij ook al fors.....
Ik mis nu ongetuned vooral koppel, dat is ook vreemd laag ten opzichte van het vermogen. Hij gaat als de brandweer, maar voelt licht aan. Dat zal wel beter worden met tuning, of niet?
Beetje off topic, maar ivm het verbruik, tank sinds kort 98ron, verbruik is gezakt met 0,5 lt tov 95ron, zelfde rijstijl wel te verstaan,
150 pk in ne fabia kan tellen !1 . Skoda Fabia 1.2 tsi DSG
2 . JD
3 . Stage 1 en dsg tuning
4 . 147 pk en 255 Nm
5 . Geweldig rap wagentje geworden , kan er grote wagens mee plagen . Positief dus .
6 . Ongeveer 25.000 km nu
Als je altijd 98 tankt misschien . En misschien dat me inlegfilter van k&n nog iets toevoegt ookNou ben ik ook wel benieuwd naar de mijne! Zal dan ook wel zoiets zijn?