Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tof filmpje .
Ik kwam deze vanmiddag onderweg tegen , een gouwe ouwe 850 alpina B12 5.7 . Denk wel een leuk collectors item .
Sorry voor de slechte foto ..
Ook die E30 en zeker de 6 cilinder modellen hadden de nodige electronica. Neem het Motronic injectiesysteem / het motor management systeem.
Ook zat er al een lampencheck in.
Grootste overeenkomst is toch wel het driften wat met een E30 perfect kon en wat mooi gedemonstreerd wordt met die 2 serie in het filmpje.
Zeker was de lampencheck meer elektrotechnisch en er waren behoorlijk wat problemen mee. Maar neem de boordcomputer die destijds ook al op de E30 te verkrijgen was. Weer zo'n voorbeeld van electronica. Bmw was en is altijd al vooruitstrevend geweest met dat soort zaken.
Downsizing: Op de E30 had je de M3: een gepeperde 4 cilinder die met de E30 zes cilinder niet bij te houden was
Gisteren de eer gehad om eens de Active Tourer 225i grondig uit te testen. Ondanks voortractie blijft dit toch wel een bommetje van een wagen. Hopelijk ben ik over twee weken als ik mijn O3 1.4 tsi ophaal niet te veel teleurgesteld, maar dat zal wel niet (huidige wagen Opel Astra snif snif ).
Even dit , reed laatst achter zoon gt 3 serie of was het nou een 5 , vind het echt geen mooie wagen en snap het nut van die 5de deur ook niet . Geloof dat de achterraam steilen bijna een halve meter dik zijn dus mis je bijna een meter achter raam . Nu zag ik hierin ook weer 2 versies 1 getint voor de raamstijlen en in het midden gewoon licht en het raam helemaal licht zodat je die inmense achter raam stijlen goed ziet .(:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.