Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ow no de eerste nadelen zijn er al!
- geen maximum snelheid op de kaart (schijnt een optie te zijn dus weer ouderwets borden lezen);
- de bediening van de temperatuur van de airco gaat altijd apart links-rechts (schijnbaar kan dat niet tegelijk);
- geen digitale snelheid op het dashboard (in mn Skoda had ik de maxidot altijd op snelheid staan).
Haha, nou het valt mee hoor heren. De enige echte opties op deze Executive uitvoering zijn de wielen, hifi upgrade en BMW connected drive. De rest is standaard.
Ik ben van een Skoda Business Line Elegance naar een BMW High Executive Luxury line gegaan. Gelukkig heb ik geen opties hoeven in te leveren behalve neerklapbare achterbank.
@JC: volgens mij is de belangrijkste optie die je mist dat je niet individueel kunt configureren dat je bv besturing in sportstand en automaat in comfortstand kunt zetten. Of is dat inmiddels al wel mogelijk?
Valt daar nog veel mee te doen @VEEJAY ? maatje van me rijd 520d uit 2011 namelijk en heb je dan misschien een voorbeeld van wat allemaal ?
Wel denk ik dat de BC van BMW wel wat uitgebreider is als Skoda ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.