Skodaforum verlagingsactie 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 20094

Ik heb wel zware interesse.
Zit echter met het feit dat het een lease auto betreft en dat deze aan het eind van het contract weer 'schoon' opgeleverd dient te worden.
M.a.w. hoe makkelijk zijn ze nadien weer te verwijderen....

Antera

Donateur
Zoals ik zo vaak zeg. Kosten maken om eronderuit te halen is niet nodig. Auto inleveren zoals hij is is niemand die er wat van zegt. De auto word uiterlijk bekeken of hij netjes is en daarna gaat ie de verkoop in of naar een handelaar.

Texas25

Actief lid
Net mijn OctaviaHB Greenline besteld met 18"Golus,(dus zal nog wel ff duren) graag wil ik deze auto laten verlagen met een Pro-kit. Maar als ik ook Eibach spoorverbreeders voor en achter wil, tot hoever kan ik in de breedte gaan zonder dat er "speciale" handelingen aan de auto moeten gebeuren? (Daar bedoel in uitlijnen niet mee.) Ik heb begrepen dat je bij verlagen je Xenon verlichting opnieuw moet laten afstellen, klopt dit en is dit een kostbare aangelegenheid?? Kan dat ook bij @Antera?

Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Mooie actie, zeeeeeeeeer geïnteresseerd.......maar begrijp het spacers verhaal nog niet helemaal,qua prijs.

Verlagen plus spacers rondom, totaal voor een S3 ?

boontjeRS

Forumguru
Spacers is apart, zit niet in de verlaging + montage en uitlijningsprijs inbegrepen zou anders wel een heeeel scherpe prijs zijn! :-)

Jese8

Ex-lid
Kunnen er nog sportline veren van Eibach op mijn auto als deze al 27000 heeft gereden met de gewone verlagingsveren van Eibach? Of kunnen de dempers dat niet meer aan?

Level42

Forumguru
@boontjeRS, ja dat spacers er apart bijkomen had ik begrepen, maar hoeveel dat (voor forumleden) dat dan is heb ik niet begrepen...

OK laat ik even duidelijk maken wat ik niet duidelijk vind....

Prijzen voor de S3 zijn incl montage incl uitlijnen €389
Helder.

Spacers per as met bouten incl de montage € 110 euro in 10 of 15mm

Alleen voor de forum leden zal ik voor de spacers de losse prijs ook aanhouden.

Niet helder.

boontjeRS

Forumguru
Spacers per as 110 voor forumleden alleen aan die prijs. Anders duurder voor niet forumleden.
(Maak ik uit de tekst) zal zoiets zijn denk ik.
Vorig jaar spacers gestoken: voor 15mm per wiel en achter 20 mm per wiel door tuning center lowering. 123,97 per as en was al met 17% korting. denk dat dit de losse prijs is voor niet leden, net mn factuur gezien. Grts Bart.

Laatst bewerkt:

Texas25

Actief lid
Als je onder je O3 een Sport-Kit door @Antera laat monteren en daarbij uitlijnen wat zou dan de meerprijs zijn om beide assen dan ook meteen te verbreden? 10/15mm.

Laatst bewerkt:

vinco

Lid
Zijn er mensen die hier ervaring hebben met het verlagen van een zakelijke leaseauto zeker aangezien het toch min of meer verboden wordt door de LM?

Ik heb zelf een Fabia Combi in bestelling staan en zou hem graag wat lager op zijn pootjes krijgen echter ben ik een beetje huiverig voor het gezeik wat het kan opleveren met de LM.

Jese8

Ex-lid
A
Dat gaat nog makkelijk, zal geen problemen opleveren..

Als je van orginele veren naar verlaginsveren gaat is dat toch vaak wel een probleem voor de dempers bij een bepaalde kilometerstand? Omdat de dempers dan gezet zijn ofzo? Nu scheelt het een kleiner stukje natuurlijk. Pro kit heb ik er nu onder geloof ik.

Spierings

Forumguru
Klopt wel dat schokbrekers met meer km er niet tegen kunnen, maar niet bij dempers van een paar jaar oud en maar 27000 km gelopen..

Maar moet mezelf ook verbeteren.. De sportline is anders als de proline (had daar overheen gelezen.. Deze verlagen verder en hierdoor moet in vele gevallen een ander type schokbreker gemonteerd worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan