Skodaforum verlagingsactie 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 20094

Zijn er mensen die hier ervaring hebben met het verlagen van een zakelijke leaseauto zeker aangezien het toch min of meer verboden wordt door de LM?

Ik heb zelf een Fabia Combi in bestelling staan en zou hem graag wat lager op zijn pootjes krijgen echter ben ik een beetje huiverig voor het gezeik wat het kan opleveren met de LM.

Na de kleine lettertjes gelezen te hebben wordt het mij verboden als rijder van een leaseauto om de auto buiten de officiële dealer om te verlagen/verbreden of te voorzien van andere optische aanpassingen zoals spoilers.

M.a.w. helaas gaat het feest voorbij om gebruik te maken van dit aanbod:cry:

Texas25

Actief lid
Ik ben ook een leaserijder maar ik ga niets vragen. Ik geloof namelijk helemaal dat echt niemand het door heeft dat de auto verlaagd is tijdens het inleveren na 180000km. Zolang de auto netje wordt ingeleverd is de kans nihil dat iemand het opmerkt. Wat kan er gebeuren als het wel opgemerkt wordt, de auto in originele staat terug brengen, ook goed. Gewoon de originele veren bewaren op zolder. @Zwolly1970 gewoon doen, in een Jeep rijden is ook niet alles. :-)

D

Deleted member 20094

@Texas25 bij staat het expliciet vermeld in het contract. Heeft o.a. ook te maken met aansprakelijkheid. Het mag wel, mits via de officiële dealer.

Texas25

Actief lid
Tja, ik begrijp helemaal je argument en ik heb ook lang lopen twijfelen, als ik van rechts aan kom rijden en krijg geen voorrang. Zal men niet zeggen a, je auto is zonder toestemming iets verlaagd dus jij ben fout in deze situatie. Nou stel dat je auto in tweeën breekt dan bestaat er een kans dat iets gezegd wordt. Maar wat ik al zei, ik liep ook te twijfelen, maar ga er echt voor het moment dat die binnenkomt.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Nou ik zal even zeggen dat zelfs een auto die je zelf gekocht hebt ook niet verlaagt mag worden wegens garantie enz. Ook de lease vermeld dit altijd en moet je zeggen 90% is lease wat er komt en nog nooit is er een terug gekomen met klachten dat de lease het gemerkt heeft of wat dan ook. Maar goed het is maar net hoe bang je voor de lease bent

oco1979

Forumguru
Wat is het nadeel van spacers ?

Voordeel is breder spoor,betere wegligging.

Wiellager die sneller slijten ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan